5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ratbones

vraagje over mac toestenborden

Ik vroeg me af of die witte mac toestenborden en muizen wit blijven en zuiver te houden zijn?

Als ik denk hoe sommige van mijn oude witte PC toestenborden er aan toe zijn…. (en ja ik heb altijd zuivere handen voor ik achter de computer kruip)

Bijdrager
    Byron
    ”ratbones”

Ik vroeg me af of die witte mac toestenborden en muizen wit blijven en zuiver te houden zijn?

Als ik denk hoe sommige van mijn oude witte PC toestenborden er aan toe zijn…. (en ja ik heb altijd zuivere handen voor ik achter de computer kruip)

tuurlijk, als je ze maar schoonmaakt, maakt niet uit hoe schoon jouw handen zijn, er kruipt altijd stof en andere rotzooi op of naar binnen..

Bijdrager
    Steff

Er zijn zeer, zeer en zeer veel topic’s over het schoonmaken van een toetsenbord!!

Topic 1

Topic 2

Topic 3

Topic 4

Verder ga ik niet zoeken hoor,

[size=9:5740f0577c]
    Maar dan nog wel even:
    Ik heb mijn iMac vanaf Mei en heb mijn toetsenbord nog nooit echt grondig schoon gemaakt. Wel 1 keer per week met een stofzuiger de vuile dingen eruit. Maar daar blijft het bij.
    [/size:5740f0577c]

Bijdrager
    JWB
    ”Kriska”

Er zijn zeer, zeer en zeer veel topic’s over het schoonmaken van een toetsenbord!!

Topic 1

Topic 2

Topic 3

Topic 4

Verder ga ik niet zoeken hoor,

[size=9:4b8835c6d4]
    Maar dan nog wel even:
    Ik heb mijn iMac vanaf Mei en heb mijn toetsenbord nog nooit echt grondig schoon gemaakt. Wel 1 keer per week met een stofzuiger de vuile dingen eruit. Maar daar blijft het bij.
    [/size:4b8835c6d4]

Dus je vraagt eigenlijk om een slotje? :wink:

Bijdrager
    Marius1976

Topics genoeg inderdaad.

En natuurlijk worden apple toetsenborden net zo goed vies als andere….

Groet,
    Marius

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.