5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Hessel89

vraagje over iphone 4S en iphone 3 dock

Ik heb net een iphone 4S besteld. Ik heb hier thuis nog een iphone dock staan voor mijn 3GS.

Kan ik mijn Iphone 4S daar ook gewoon in steken of moet ik dan een aparte dock aanschaffen?

je zou zeggen dat dit universeel is…

Moderator
    unSOUND

Er zijn verschillende docks. Het hangt er dus van af welk dock je hebt. De laatste versie van het Universal dock werkt wel, maar mijn ervaring is dat niet alles werkt.

Bijdrager
    Hessel89

ah thanks. ik heb de dock die speciaal voor de 3GS is gemaakt. ziet er naar uit dat die toch niet gaat passen, maargoed ik zie het wel als ik mijn iphone 4s ontvang van de week.

anders heb ik hier nog wel een dremel liggen om het dock wat bij te slijpen hehe..:p

Moderator
    unSOUND

Dan werkt het nog niet. De firmware is te oud om de nieuwe iPhone te snappen… Dat probleem hebben de eerdere Universal docks ook. Een firmware update zou dat op kunnen lossen, maar Apple heeft natuurlijk liever dat je een nieuw dock koopt.

Bijdrager
    Hessel89

ik wist niet dat er daadwerkelijk firmware in de docks zat. ik dacht dat het gewoon een verlengstuk van het snoer was.

maargoed het maakt al niet meer uit. ik heb al een universeel dock besteld:) heeft de 3GS koper er ook meteen een dockje bij;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.