3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    kees de jong

Vraagje over iMovie

Hallo,

Ik heb even de volgende vraag..

Ik wil graag in iMovie van 20 foto’s een filmpje maken met leuke overgangen.
    Nu sla ik het filmpje op een usb stick, deze usb stick druk in in mijn tv en via het menu van de tv kan ik het filmpje laten lopen.
    Het gaat er nu om dat ik zonder steeds op play hoef te drukken het filmpje met foto’s steeds door blijft lopen.
    Via het menu van de tv kan ik aangeven dat het filmpje steeds herhaalt moet worden, echter op de één of ander manier ziet de tv op de usb stick nog een bestandje met de zelfde naam als filmpje 1.

Nu geeft de tv aan dat hij het tweede bestandje niet kan lezen, wat inhoud dat hij blijft staan bij het tweede bestandje en loopt dus niet door.
    Stop in de usb stick in de imac en laat het filmpje afspelen via QuickTime Player dan loopt het filmpje wel gewoon door.

Nu is mijn vraag hoe kan ik dit anders doen:-)

Ik hoor het graag.

Groet
    Kees de Jong.

Geblokkeerd
    Bento

Wellicht staat er op de stick nog een verborgen bestand. Heb je dat bestand al verwijderd en gekeken wat er dan gebeurt?

Bijdrager
    KarelWillem

Windows geformatteerd stickje.

Er staat dan dit op (voorbeeldnaam):

Movie1
    .Movie1

Die laatste zie je op een Mac niet, maar Windows-georiënteerde systemen wel.
    En je TV dus ook. Dat is geen bestand waar je TV wat mee kan, dus blijft hij daar op hangen.

Er is een appje die dergelijke bestanden verwijderd, maar ik ben even helemaal de naam van dit fenomeen kwijt…:)

Dit is niet de app die ik zocht, maar doet wel hetzelfde:
    Het verwijderen van de bestanden met een punt ervoor.

http://sw.ixoft.com/folderwasher/

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.