7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    timmiex

Vraagje over Firefox (TenFourFox) [Opgelost]

Ik weet niet of iemand bekend is met TenFourFox het is firefox alleen dan voor Powerpc’s het werkt verder precies het zelfde en het neemt alles over van firefox zoals plugins etc.

ik ben net overgestapt op tenfourfox (firefox dus) omdat ik safari op mijn powerpc mac maar traag vond…
    nu wil ik het design van safari zo veel mogelijk nabootsen en dat is me tot nu toe aardig gelukt vind ik!

kijk hier:

Het lijkt bijna helemaal op safari alleen zie je links onder tijdens het laden van een pagina wat dingen ( ik denk de dingen die het doet om de pagina te laden ) weet iemand hoe je dit weg krijgt? ik denk dat het ook in firefox zit dus als iemand weet hoe je het daar weg krijgt zou dat ook fijn zijn!

Alvast bedankt!

Tim

Inactief
    Anoniem

Dat heet de statusbar (als ik je goed begrijp). Kijk eens onder het View menu of je het daar kunt uitvinken.

Bijdrager
    timmiex

Het is al gelukt, door het userchrome.css bestand te bewerken. (daar kan je allerlei dingen aan firefox veranderen)

Bijdrager
    Shmoo

Gaaf, al ben ik geen fan van Mozilla maar wel goed om te zien dat dus een browser is die zich richt op oudere systemen maar dan met de moderne functies.

Bijdrager
    timmiex

Ik heb zelf ook nooit firefox gebruikt maar toen ik dit zag zou ik het toch eens proberen. Het is trouwens niet van firefox zelf het is door een appart bedrijf gemaakt en het word constant geupdate als firefox word ge-update.

Bijdrager
    1984

Ik kende het niet, maar dat is een goede tip voor PPC gebruikers.

http://www.floodgap.com/software/tenfourfox/
    http://en.wikipedia.org/wiki/TenFourFox

[size=2](because Tim says we’re obsolete)[/size]

Inactief
    Anoniem
    timmiex op 02 augustus 2012

Het is al gelukt, door het userchrome.css bestand te bewerken. (daar kan je allerlei dingen aan firefox veranderen)

Mooi, pas je de titel nog even aan dat het is opgelost? :thumbsup:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.