4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Maichel

vraagje over de av kabel voor ipod

Hoi ik had een vraagje, ik heb een iPod 5G en ook zo’n av kabel. Nu mijn vraag, als ik die kabel aansluit op tv en op men iPod krijg ik dus zoals hoort een slideshow of video’s om te bekijken op tv. MAAR ik kan enkel muziek afspelen als ik een slideshow afspeel is dit normaal? want ik dacht dat ik de tv als het ware ook kon gebruiken als “stereo installatie” en gewoon muziek afspelen zonder eerst een slideshow en dergelijke aan te zetten….

2de bijhorende vraag: kan ik de av kabel aansluiten op een stereo installatie bijvoorbeeld door alleen de 2 audio kabels te gebruiken?

alvast bedankt voor jullie hulp

Bijdrager
    Maleise Beer

ik heb nog nooit zo’n AV-kabel van Apple gebruikt.

Ik gebruik een gewone simpele AV kabel (die veel goedkoper is dan die van Apple), en die werkt even goed, en kan alles wat jij opnoemt.
    Dus zou het ook met de kabel die jij hebt moeten lukken denk ik.
    Er zal wel iemand langskomen die er zo eentje heeft denk ik:)

Bijdrager
    ragoooon

Gisteren nog geprobeerd met met iPod 4G, wel is waar geen beeld, maar wel geluid, was ook geen kabeltje van apple. De kabel zal bij een camera, maar werkt dus ook met de iPod.

Bijdrager
    Maichel

raar… ik krijg alleen geluid als ik een diavoorstelling opstart… weer dom geweest om het duurdere en dus niet het beste te kopen:(

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.