7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    GNL

Vraagje oud model MacBook Pro

Ik ga binnenkort even kijken voor de laatste serie MBP 2.5 vanwege mat-scherm.

– Maakt het scherm van de MBP oude serie nog een enorm verschil tussen Samsung / LG etc. ? Vind een uniforme verlichting wel belangrijk..
    – Als het model eventueel nog van voor 1 oktober is: is dat een reden hem NIET te nemen vanwege GPU issue ?
    – Apple care USA via Ebay erg goedkoop (powerreseller). Is dit geldig in Europa / NL ?
    – Zijn er mensen die een Macbook hebben (nieuw toetsenbord) en een MBPRO oud model ? Vinden jullie het oude toetsenbord nog steeds goed ???? Ik vind het keyboard van de Macbook namelijk heerlijk werken…

Ik zag ook ergens in een topic staan dat de oude MBP een hogere resolutie heeft ? Maar de oude en de nieuwe zijn toch identiek aan elkaar ?

Alvast bedankt…

Bijdrager
    Lesliedec

AppleCare is internationaal, dus dat is al zeker geen probleem. Wat betreft het toetsenbord werk ik liever op dat van de oude modellen dan op dat van de MacBook en de nieuwe MacBook Pro…

Bijdrager
    Taconew

Ik heb het “vorige”model MBP 2,4, het toetsenbord typt absoluut erg prettig maar ik werk liever op het (draadloze) alu keyboard, de toetsen zijn gewoonweg vele malen prettiger waardoor ik denk dat de nieuwe MBP ook prettiger zal typen als het “vorige”model.

Bijdrager
    BG

Wat betreft dat ontspiegelde scherm, het is heel raar dat bij het nieuwe model MBP bij de specificaties in de store staat dat je hem met een mat scherm kunt bestellen, als je echter de bestelling wilt doen, staat die optie niet gegeven… misschien komt dat (zeer) binnenkort.

Bijdrager
    koekiewous

Ik zie er nog een paar bij de MM in Eindhoven staan, was er net om de 403 te kopen (1029,-) zag ik opeens nog een stapeltje van de 133 staan voor 1449,-

Bijdrager
    GNL

Das niet goedkoop hoor.

Ik zat weer eens aan ProWarehouse te denken. Mijn MB komt er ook vandaan, en aan hun service kan MM niet tippen!

MB133 Euro 1377,-

Ik wil de MB134, deze is iets duurder dan 1.500,-

Vind het klassieke model toch wel iets hebben eigenlijk.

Cheers,

G

Bijdrager
    stel maar

bij sommige oudere MBP had je toch dat videokaart probleem?http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3643 als je dat had kun je wel terug gaan en verhielpen ze dat maar als ik er nou ik zou kopen heb ik geen zin om hem na een jaar voor een paar weken op te sturen.
    dus zal dat probleem ook zijn als je er nu een koopt?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.