15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    roblovemac

vraagje. nieuwe ipod shuffle conect to mac? opgelost

hoe sluit je de nieuwe ipod shuffle aan op je mac of pc krijg je er weer een leuke dock bij ?

Bijdrager
    MouseMighty

Heb je al op de site van Apple gekeken? Ja? Dan had je het kunnen zien? Nee? Dan zou ik dat eerst doen..

(je krijgt er een usb kabel bij, dus net als de andere iPod’s)

Bijdrager
    broodplank
    ”roblovemac”

hoe sluit je de nieuwe ipod shuffle aan op je mac of pc krijg je er weer een leuke dock bij ?

Via bluetooth nou goed:(

Bijdrager
    Steph

Dacht dat het via wifi was ?

Bijdrager
    BasiX

Bijdrager
    Doney

Via een stekkertje dat je in het gaatje van je oortjes propt.

Bijdrager
    Yeti

Kortom, een anale verbinding met je iPod.

Bijdrager
    Lesliedec

ik vind het spijtig dat er zo grof gereageerd wordt op de de vraag van de TS…ik moet toegeven dat ik het zelf ook niet direct doorhad dat het via de hoofdtelefoon was en vermoedde dat er onderaan (die kant wordt niet getoond in de gallery) een USB-mini poortje was

Een forum is er om vragen te stellen en niet om commentaar te geven op vragen.

Bijdrager
    roblovemac
    ”MouseMighty”

Heb je al op de site van Apple gekeken? Ja? Dan had je het kunnen zien? Nee? Dan zou ik dat eerst doen..

:o was maar een vraag hoor gozer

Bijdrager
    broodplank
    ”roblovemac”
    ”MouseMighty”

Een vraag die je in 3 stappen zelf al kan beantwoorden :). anders heb je hier dagelijks 100.000 topics. Hoe open ik firefox, hoe download ik safari, waar kan ik een ipod kopen, hoeveel kost een ipod en dat zie je liever niet gebeuren toch?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    ”roblovemac”
    ”MouseMighty”

Ik denk dat mighty mouse hiermee bedoeld dat je zelf gemakkelijk het antwoord had kunnen vinden op de site van apple zelf. ik kan wel zeggen dat de overige reacties totaal overbodig waren, maar goed daar zal ik verder niet over zeiken. laten we elkaar nu gewoon helpen…

dat mighty mouse je wel wijst op de zoekfunctie al dan niet binnen omt of google en dergelijke lijkt mij toch niet verkeerd.

Bijdrager
    roblovemac

ok hier kan een slotje op

Bijdrager
    boriskiss

Opgelost graag in TopicTitel;)

Bijdrager
    mblokhuis
    ”Lesliedec”

ik vind het spijtig dat er zo grof gereageerd wordt op de de vraag van de TS…ik moet toegeven dat ik het zelf ook niet direct doorhad dat het via de hoofdtelefoon was en vermoedde dat er onderaan (die kant wordt niet getoond in de gallery) een USB-mini poortje was

Dat ben ik helemaal met je eens, maar het valt mij op dat het wel vaker zo is op dit forum. Dat iemand een vraag stelt en dat er dan geen antwoord wordt gegeven, maar dat iemand zegt “gebruik google” .

Ach ja je hebt heel veel botte mensen op het internet he, en niet iedereen weet precies hoe die iets met google kan vinden. En die zoekfunctie hier op dit forum vindt ik (ik zeg IK) ook niet echt super!

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    ”mblokhuis”
    ”Lesliedec”

Dat ben ik helemaal met je eens, maar het valt mij op dat het wel vaker zo is op dit forum. Dat iemand een vraag stelt en dat er dan geen antwoord wordt gegeven, maar dat iemand zegt “gebruik google” .

Ach ja je hebt heel veel botte mensen op het internet he, en niet iedereen weet precies hoe die iets met google kan vinden. En die zoekfunctie hier op dit forum vindt ik (ik zeg IK) ook niet echt super!

Er zijn verschillende manieren waarop we met elkaar kunnen omgaan.

Je kunt niet reageren als je jezelf irriteerd aan de vraag waarop in jou ogen gemakkelijk het antwoord gegeven kan worden doormiddel van goed zoeken.

Je kunt topic starter ook wijzen op de zoekfunctie (normale wijze) en eventueel toch het antwoord geven.

Bepaalde reacties vervuilen dit forum alleen maar en komt de sfeer niet ten goede. Jammer genoeg blijft dit met regelmaat terug komen.

Nogmaals, ik kom met veel plezier op dit forum en word tot nu toe altijd vriendelijk geholpen en probeer ook andere zo prettig mogelijk te helpen/te benaderen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.