10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Vraagje inverband met abbo verhoging

Ik ben dus met mijn iphone van een i150 abbo naar een i300 abbo overgestapt.
    Ik had gevraagd aan de verkoper waneer deze bel min bij mijn abbo worden opgeteld en hij vertelde mij dat, dat pas gebeurt waneer ik de 1e volgende keer weer bel min ontvang. Maar nu zie ik op mijn belstatus dat ik ineens 100 bel min er bij heb geregen en iets van 40 smjes ongeveer ?

Is hier iets fouts gegaan want normaal gesproken zou ik pas over 5 dagen nieuwe bel min krijgen en dan zou ik dus volgens die verkoper gewoon 300 min er bij moeten krijgen _+ 300 smjes maar nu snap ik dus niet waarom het nu op deze manier gaat ?

Kan iemand mij dat even uitleggen ?

Want waarom heb ik maar 40 smsjes er bij gekregen en niet 300 ? en waarom maar 100 bel min ?
    En hoeveel moet ik dan voor deze factuur gaan betalen als ik bel min er bij heb gekregen ?

Bijdrager
    roblovemac

ik denk dat je het beste ff t-mobiel zelf moet bellen

Bijdrager
    prullenbak

ja jemig inderdaad, bel gewoon die gasten op. Of loop ff een winkel binnen.

Ik ga jou toch ook niet vragen hoeveel ik aan de groenteman moet betalen als ik appels gekocht heb?

Bijdrager
    mac-addict

Bellen kost geld :D

En het ligt er aan hoeveel appels jij koopt bij welke groenteman :D

Niet zo boos allemaal op de dinsdag ochtend het zou kunnen dat er iemand met een logische reden zou kunnen komen?!
    Ik ben al vaker met dit soort vragen geholpen door verschillende forumleden

Moderator
    Strifer

Ik denk dat de verkoper een foutje heeft gemaakt. Voor zover ik weet krijg de de minuten naar rato… dat houdt in dat als je abonnement met 150 en 80 sms omhoog is gegaan en je zit precies op de helft van de abonnementsmaand dan krijg je dus niet die volle 150 en 80…. maar omgerekend 75 min en 40 smsjes.

maar voor ze zekerheid: bel even de klantenservice. is die niet gratis trouwens voor abonnementshouders bij t-mobile? bij vodafone wel, meen ik… anyway… ik denk dat het bovenstaande gebeurd si en de verkoper het niet helemaal duidelijk in zijn hoofd had. anders even bellen voor de zekerheid. beter even 5 min van je tegoed af dan en perongeluk 100 min overheen…

Bijdrager
    mac-addict

Ik heb maar een mailtje gestuurd nu maar afwachten wat hun verhaal is. :)

Bijdrager
    prullenbak

ja ik snap wel dat er eventueel iemand is die het misschien zou kunnen weten ( of gokken/raden) Maar dit zijn gewoon dingen die ze bij t-mobile heel snel voor je na kunnen kijken als je ez belt. (mailen naar klantenservice heeft 9 van de 10 keer geen zin bij grote bedrijven…).

T is niet dat we boos doen op de dinsdagochtend, maar gewoon even bellen is de beste tip die we je kunnen geven als mede forum-leden:)

Bijdrager
    mac-addict

Okay zal ik voortaan doen :D

Bijdrager
    Sentitel

Bellen naar de T-Mobile klantenservice is gratis;)

Bijdrager
    iDecide

Bellen naar T-Mobile klantenservice is gratis, maar kan je vertellen dat T-Mobile normaal gesproken een berekening maakt.

Stel; Piet_Jan Klaassen besteld halverwege de maand een Web’nWalk bundel van €9.95 per maand, dan kan hij per direct internetten. Betaald hij voor die maand 0,5 x €9,95 = €4,975

Althans zo ging dat bij mij.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.