10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

vraagje Contactgegevens outlook express

Ik heb Itunes 7.01 geinstalleerd, maar kan vanaf nu geen outlook express contactgegevens meer synchroniseren naar mijn ipod. Je hebt in itunes de optie windows adresboek en de optie outlook voor outlook 2003. Maar welke optie ik ook kies met vervolgens de optie toepassen ik krijg geen contactgegevens meer gesynced. In itunes 6 werkte dit nog wel. Zie ik iets over het hoofd, of gaat het niet meer in versie 7?

Bijdrager
    sarasin

¥β

Bijdrager
    fistkikker

Het gaat over iTunes, Bart, dat mag hier.

Bijdrager
    sarasin

¥β

Bijdrager
    Cybershooter
    ”johnny_cash”

Ik denk dat je een antwoord op deze vraag eerder krijgt op tweakers.net, aangezien dit een mac forum is, en geen windows forum[/color]

”etiquette”

Microsoft en Windows
    We zijn en blijven een Mac-forum. Discussies over Microsoft en Windows zijn hier niet taboe, maar er moet wel een duidelijke, directe link met Mac(-gerelateerde zaken) zijn. Vragen over Windows in een Microsoft-omgeving mogen dus niet, maar een vraag over hoe een Mac in een Windows-omgeving te integreren weer wel. Zoals je kunt merken, wordt je als forumgebruiker redelijk vrij gelaten, doe er je voordeel mee. De minder serieuze dingen m.b.t. Microsoft en / of Windows horen (nog steeds) in de Lounge thuis. Discussies over problemen met software als Bootcamp en Parallels worden toegestaan, zolang het probleem aantoonbaar bij Bootcamp/Parallels ligt, en niet bij het Windows OS. Bij twijfel blijft het topic in kwestie open.

zie ook hier

In ieder geval bedankt voor de “hulp”.

Bijdrager
    sarasin

¥β

Bijdrager
    Cybershooter
    ”johnny_cash”

Ja, je kan dat cynisch benaderen, maar je weet dat ik een punt heb! Dat is een gevalletje van meedenken en eerlijk zijn, ik kan hier ook vragen hoe ik een bepaalde juridische case zou krijgen opgelost echter het kan gewoon een tijd duren. En voor mij is tijd geld, misschien heb jij alle tijd van de wereld prima dan moet je vooral niet naar mijn advies luisteren en rustig afwachten op een antwoord. Het is maar wat je prefereert.

Wie zegt dat ik dit cynisch benader? Zou het misschien kunnen dat ik oprecht bedank voor de hulp, bijv. de tip die je geeft op welke site ik wel terecht kan? Beetje vreemd om meteen overal stempels op te drukken vind je niet?

Bijdrager
    1984
    ”johnny_cash”

En voor mij is tijd geld,

I See A Darkness :innocent:

Bijdrager
    dennisdijk87

Als nou gewoon mensen reageren die wel wat van windows afweten, inplaats van alle mensen die zeggen dat het een mac forum is, daar schiet de ts niets mee op.

Bijdrager
    Cybershooter
    ”dennisdijk87″

Als nou gewoon mensen reageren die wel wat van windows afweten, inplaats van alle mensen die zeggen dat het een mac forum is, daar schiet de ts niets mee op.

Precies, iedereen blij in plaats van nutteloze reacties die het forum alleen maar frustreren. Maar goed ik ga mijn heil wel op een ander forum zoeken, waar mensen wel gewoon serieus op vragen willen ingaan. Dat gedoe iedere keer met Mac vs. windows, ziek worden we ervan. Daar gaat het mij helemaal niet om. Ik heb gewoon een normale vraag over Itunes en laat dit forum nu toevallig over Itunes en Ipod gaan.

In ieder geval bedankt voor je bijval.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.