7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    darkdopke

Vraagje airport express

Hallo,

een vraagje met betrekking tot de airport express. Kan ik een airport express zowel draadloos en/of met een een draad verbinden met mijn modem? Ik vraag dit omdat ik regelmatig problemen hoor met het Ubee ziggo modem. treden deze problemen ook op wanneer ik hem bedraad aansluit op het modem?

Bedankt voor de reacties

Bijdrager
    LighScan

Ja, de AE kan je zowel met ethernet als via WLAN “aansluiten/connecten” met je modem.

Wat voor problemen verwacht je van de Ubee Ziggo?

Bijdrager
    SunKeeper

Compabiliteitsproblemen.

Ik raad je af om het Ubee modem te (laten) plaatsen. Als het nu goed werkt zoals het staat, zou ik het lekker zo laten. Don’t fix working things.

Inactief
    Anoniem

Even voor de duidelijkheid:

Heb je het over de oudere Ziggo-modem of de nieuwe Ziggo-modem/(wifi)router ??

Bijdrager
    BettyBoo

Misschien heb je hier wat aan:

topic

Bijdrager
    darkdopke

Ik heb net 2 weken internet van Ziggo… dus ik neem aan de nieuwe… Mij boeit het niet om hem bedraad aan mn modem te hangen… als ik dan maar zeker weet dat hij het doet

Bijdrager
    SunKeeper

Dan doet ie het zeker, als de modem/router dus geen problemen geeft.

Klik, wel goed instellen.
    Het staat beschreven met allemaal Apple-apparaten, maar wat zij daar het ”primaire basisstation” noemen, mag ook iedere andere (modem/)router zijn. Zolang je ze op de aangegeven manier met Ethernet-kabels verbindt.

Krijg je dan niet normaal internet, of geen groene lamp op de AirPort, weet je dat de modem/router problemen geeft.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.