6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    kawouter

Vraagje…

Omdat ik denk dat in mijn oude topic niet meer word gereageerd maak ik een nieuwe aan (als dat niet mag moeten de admins hem maar verwijderen)

Ik zit met het probleem dat ik een super leuke mooie gave iphone 4 heb maar hem een maand nog niet kan gebruiken omdat ik in de overgangs periode zit met mijn abo van kpn naar T-mobile.

Ik heb het even bij de vriendin van mijn vader na gevraagd.

Zij heeft vandaag een Iphone 4 opgehaald bij Telefoonkopen.nl in Zwolle (waar hij ook op voorraad was)
    Zij heeft haar KPN abo om laten zetten in een T-mobile.

Bij telefoonkopen.nl konden ze haar nummer na 1 !!!!!! dag omzetten. Enige is dat ze dan 1 maand dubbele kosten heeft en 1 dag een ander nummer. Dat had ik er ook wel voor over gehad. Kunnen ze dat bij de T-mobile winkel niet of vertellen ze dat gewoon niet? Dat zou wel erg dom zijn van ze.

Groet Kawouter

Bijdrager
    BasiX

Je kan ook een klein beetje geduld hebben. Niet meteen een nieuw topic aanmaken als er een uurtje niet gereageerd is.

Bijdrager
    kawouter

Ik ben erg ongeduldig ik weet het.

Bijdrager
    Yaris

Hemeltjelief. In je ander topic is een uur niet meer gereageerd en je denkt dat je vergeten bent. Er zijn mensen die een dag of langer moeten wachten op een reactie. :slant:

Bijdrager
    kawouter

Nou ik dacht meer dat dat topic was afgehandeld omdat mijn vraag daar was beantwoord. Dit is een nieuwe vraag.

Moderator
    Mac Daddy

In het andere topic is 8 minuten geleden nog gereageerd en er staan meerdere reacties in. Zo werkt dit forum niet hoor. Dit is wel extreem ongeduldig. Volgende keer gewoon wachten.
    Stel dat er helemaal niet wordt gereageerd, dan blijft het topic in de lijst met Onbeantwoord zeker een tijd bovenaan staan.
    En mocht er te lang (24 uur) niet gereageerd worden. Dan kan je zelf je topic omhoog bumpen door er een bericht in te posten.

Dus graag hier weer verder: http://www.onemorething.nl/community/topic/simlock-vrij-maken-iphone-4

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.