4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Tonyboy12345

Vraagje

Als je iPad gejailbreakt is staat er dan overal gratis

Bijdrager
    KarelWillem

Er staat dan net zo veel en zo vaak ‘Gratis’ als dat er nu staat. :wink:

‘Vraagje’ is trouwens niet echt een duidelijke omschrijving van je vraag.

Moderator
    Mac Daddy

Welkom op dit forum Tonyboy12345!

Ik zou je graag even duidelijk willen maken hoe het hier werkt. Dit forum bestaat al heel lang en vele mensen zijn je al voorgegaan met problemen of vragen waar ze antwoord op zoeken. Mocht je een vraag hebben, dan zou je eerst kunnen zoeken op dit forum of je antwoord er misschien niet al tussen staat.

Mocht dat niet het geval zijn, kan je nog via Google zoeken op het gehele internet, want wie weet staat het ergens anders wel.
    Mocht je vraag nou niet eerder zijn voorgekomen hier, of kan je het antwoord niet vinden. Dan kan je een topic openen.

Het is dan de bedoeling dat je in de titel duidelijk probeert te maken wat je probleem/vraag is. In je openingspost, probeer je wat meer uit te leggen waar het precies om gaat. Hier komen dagelijks mensen die een ‘vraagje’ hebben, dus die titel is veel te breed.

Daarom zou ik je graag verzoeken om je titel iets duidelijker te maken en je openingspost ook iets uitgebreider. Je kan je openingspost en titel aanpassen door op je avatar (het plaatje links van je post) met je cursor te gaan staan. Dan verschijnt er een pijltje naar beneden daan kan je op klikken en kies je vervolgens voor bewerken.

Ik hoop dat je nu iets beter begrijpt hoe het er hier aan toegaat en hoop dat je veel plezier zal beleven aan dit forum!

Bijdrager
    pim939

kun je iets duidelijker zijn met je vraag? waar staat dan gratis bij? apps?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.