30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    sonnyspek

Komt er een nieuw Apple product in januari?

hallo
    ik heb een vraag:
    ik volg apple nog niet zo heel lang maar wat ik wel weet en zie dat je meestal in januari iets nieuws wordt aangekondigt.
    mijn vraag is:wordt er meestal een nieuw product aangekondigt in januari?
    en als het antwoord ja is:
    wat zou er eigenlijk dit jaar aangekondigt kunnen worden.

ik volg namelijk wel al het nieuws maar volgens mij toen de ipad kwam waren er al heel veel geruchten van tevoren.

sonny

Bijdrager
    sonnyspek

sorry als er veel spelfouten in staan:D

Bijdrager
    Chorro

Ieder product heeft zo zijn eigen maand zeg maar. De Mac is vaak in april aan de beurt, de iPhone in mei/juni, de iPod in september en de iPad in februari.

Overigens is het fijn als je je topictitel aanpast, want dit is totaal niet relevant. Het merendeel aan topics hier zijn vragen.

Bijdrager
    Pieterr

Misschien dat er binnenkort nieuwe MacBook (Pro)s aankomen. Wie het weet mag het zeggen.:wink:

http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook

Bijdrager
    Chorro

Daar geloof ik vrij weinig van. Een jaar geleden wilde ik een MBP kopen, waarna iedereen riep dat ik dat niet moest doen vanwege een update die snel zou komen. Heb het toen toch gedaan en die zo bekende update kwam in april pas.

Bijdrager
    Scrooge McDuck
    Pieterr op 01 november 2010

Misschien dat er binnenkort nieuwe MacBook (Pro)s aankomen. Wie het weet mag het zeggen.:wink:

http://buyersguide.macrumors.com/#MacBook

Ik denk het niet:

“* The 15-inch and 17-inch MacBook Pro received a new build-to-order option for a 2.8 GHz Intel Core i7 processor on October 20th, 2010. The new option does not constitute a full update to the MacBook Pro line, but does suggest that a more substantial update to the full MacBook Pro lineup is not imminent.”

Bijdrager
    Pieterr

De Mobile Sandy Bridge CPU’s komen eraan, maar dat zal inderdaad wel april 2011 worden voordat we die in onze MacBooks zullen terugzien.

Bijdrager
    jonaske_

De iPad zit op het einde van zijn productcyclus in januari. Sinds dan is hij namelijk een 1 jaar uit en zal er dit jaar misschien een nieuwe gelanceerd worden. Het beste wat je kan doen is gewoon wachten tot het januari is ;). Van 2 weken op voorhand wordt meestal een keynote aangekondigd.

Bijdrager
    Afroman

De iPhone werd ook in januari gesneakt-previewt(in 2007) en in juni verkocht. Dus dat zegt niets.

Bijdrager
    sonnyspek

ja er kan wel een nieuwe mbp komen.
    maar dat lijkt me sterk we hebben toch net het back to the mac event gehad?

Bijdrager
    sonnyspek

ik denk dat er wel een ipad met camera komt (facetime enzo) maar hoop het niet want ik heb er 1 laatst gekocht :lol:

maar dat is niet een heel nieuw product.

Bijdrager
    Edwin
    Pieterr op 01 november 2010

De Mobile Sandy Bridge CPU\’s komen eraan, maar dat zal inderdaad wel april 2011 worden voordat we die in onze MacBooks zullen terugzien.

Dat vind ik allemaal niet meer zo spannend. Ik zou liever zien dat de MacBooks zonder DVD-drive (en dus veel platter) geleverd gaan worden en met een betaalbare SSD is die processor ineens helemaal niet meer zo interessant.

Bijdrager
    Pieterr

@Biker: De MacBook Air is de trendsetter voor de Apple notebooks. Je wens voor een driveloze MBP met SSD zal dus vroeg of laat wel in vervulling gaan.

Bijdrager
    sonnyspek

on topic even:
    ik dnek niet dat er een macbook pro komt (of een nieuwe) want dan hadden ze dat wel eerder gedaan toch?

Bijdrager
    Afroman

Hoezo?

Bijdrager
    Scrooge McDuck
    Afroman op 01 november 2010

Hoezo?

Kerst komt eraan. Als ze het nu niet doen, dan komt er geen meer voor de kerst. Kerst is altijd big sales voor Apple.

Bijdrager
    hansiedejong

iPad wordt denk ik weer eind januari gepresenteerd, rond April verkoop. Net zoals ze met de iPhones altijd doen, die komen namelijk elk jaar in de zomer.

Bijdrager
    sonnyspek

Hoezo?

omdat het dan waarschijnlijk tijdens het event van back to the mac was geweest.

het lijkt me gaaf asl ze bijv. met iets heeeeeeel anders komen.
    een iwatch of een apple tv maar niet diegene die nu al bestaat,maar dan echt een tv van apple.:)

Bijdrager
    Afroman

Dat Event zegt helemaal niets. Het gebeurd namelijk vaak dat na een Event nog producten uit worden gebracht.

En ik denk dat de nieuwe iPad na maart wordt gepresenteerd. Beetje à la iPhone. Ik geloof sowieso na een Event voor iOS 5.

Bijdrager
    timmiex

ja ik zit ook te twijfelen vooral omdat ze zeggen dat de macbook air de future is van de labtops dus dan kan het goed dat ze wat functies in de andere mac’s gaan zetten. ik wil namelijk een macbook pro kopen en weet echt niet of ik nou moet wachten of gewoon kopen, ook is het nog zo dat de goedkoopste macbook pro nog een intel core 2 duo processor heeft en de andere allemaal een intel core i3 of i5 ik hoop dat ze dat ook in de goedkoopste zetten.

Bijdrager
    Niels G.

Je moet je niet zo druk maken over updates of wat er nieuw komt, bij Apple zit je toch altijd wel goed. De afschrijving van de producten is laag, kijk naar de iPhone 3gs, die kan nog makkelijk mee komen met de iPhone 4 hoor. Stel je koopt nu een mac en over 3 maanden hebben ze een update naar een nieuwe processor, ja zo gaat het toch altijd;) Maar de core2duo bijvoorbeeld is niet ineens niks meer als er een Macbook 13 inch komt met een core i3 processor. De core2duo Macbook is toch nog een snelle machine, alleen weer wat minder dan de i3, maar als normale gebruiker ga je dat zowizo niet merken.
    En sonny je zou het vet vinden als ze met heel wat nieuws kwamen? Nou Apple is juist vaak de gene die met iets nieuws komen, kijk naar de iPad, je vind het misschien niet zo’n bijzonder ding, maar qua markt positionering is het een hele stap.

Maar kortom, stel je weet dat er volgende maand een nieuw product komt die je wel wilt, wacht dan nog even. Anders, koop gewoon lekker het Apple product dat je wilt, je zit toch wel goed ;).

Bijdrager
    sonnyspek

ja inderdaad het maakt ook niet zoveel uit.
    maar het is wel leuk om er over te speculeren toch? :sarcastic:

Bijdrager
    prullenbak

In januari wordt de nieuwe iPad aangekondigd! (hoop ik:p )

Bijdrager
    Dagaloni
    sonnyspek op 01 november 2010

Hoezo?

omdat het dan waarschijnlijk tijdens het event van back to the mac was geweest.

het lijkt me gaaf asl ze bijv. met iets heeeeeeel anders komen.

een iwatch of een apple tv maar niet diegene die nu al bestaat,maar dan echt een tv van apple.:)

Dat was een iPad… Denk niet dat ze nu met een nieuw product komen.

Bijdrager
    sonnyspek

ik weet ook wel dat ze toen de ipad aankondigde:nerd:

Bijdrager
    Chorro
    hansiedejong op 01 november 2010

iPad wordt denk ik weer eind januari gepresenteerd, rond April verkoop. Net zoals ze met de iPhones altijd doen, die komen namelijk elk jaar in de zomer.

Zal dat wéér zolang duren? Ik denk dat als de nieuwe iPad wordt aangekondigd, hij niet langer dan 2 maanden na aankondiging in de plaatselijke APR zal zijn te halen. Dat is namelijk wat met de iPhone ook is gebeurd, in het geval van de iPhone is de eerste hier nooit gekomen maar de nieuwere zijn vrij kort na introductie in NL te koop. De wachtlijsten daar gelaten natuurlijk.

Bijdrager
    iBartt

Stel je koopt nu een mac en over 3 maanden hebben ze een update naar een nieuwe processor, ja zo gaat het toch altijd.

“Je koopt altijd te vroeg een mac”:smile:

Bijdrager
    chippie

“Je koopt altijd te vroeg een mac”

Nee je koopt altijd TE LAAT een mac:lol:

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Nee, te vroeg.

Bijdrager
    Melle

ik moet zeggen dat ik ze altijd op tijd koop.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.