17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

Vraag voor iPhone 4 gebruikers: Hoe vaak FaceTime je nou echt?

Hee,
    ik vroeg me af. Hoe vaak word FaceTime nou echt gebruikt of is het gewoon een Amerikaans iets? Als je een iPhone 4 hebt, laat dan een berichtje achter. Vertel er ook even bij of je vrienden met iPhone 4’s hebt, want als die er niet zijn dan is het ook erg moeilijk om te FaceTimen.

Bedankt!

Bijdrager
    Afroman

Ik heb 4 vrienden met een iPhone 4 en nee, ik facetime nooit.
    Ik cam op de computer sowieso nooit, maar dat facetime voorlopig alleen op de iPhone werkt en met Wifi vind ik verder gewoon stom.

Bijdrager
    iFlorens

Maar denk je dat als meerdere mobieltjes het krijgen en je ook groepsgesprekken kan aan aanmaken bijvoorbeeld, gewoon dat een stuk of 10 van je vrienden FaceTime kunnen gebruiken, je het meer zou gaan doen??

Bijdrager
    FloorvN

Ik heb sinds 1 weekje de iPhone 4 en mijn Pa ook, echter heb ik maar 1 keer met hem facetime gesprek gedaan om te testen:P

mijn ma krijgt binne kort een iPhone 4 ! :P:P

kortom, voor mij niet echt een byzondere feature !:P

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb slechts één vriend met een iPhone 4 en ik heb nog maar één keer gefacetimed, puur om het eens te testen. Ik vond er niets aan. Diegenen van wie ik wil dat ze mijn kop zien, krijgen hem te zien in ‘real-life’.

Bijdrager
    iFlorens

Oke, en ligt dat aan FaceTime zelf of gewoon aan de vrienden waarmee je FaceTimed?

Geblokkeerd
    Anoniem

ik heb een ipod touch 4G en heb niemand om mee te facetimen dus ik zou niet weten hoe ik het moet testen.

Bijdrager
    iCreatedTech

Ik FaceTime nooit, omdat mijn vrienden geen iPhone 4 hebben!

Bijdrager
    Afroman
    iFlorens op 23 september 2010

Maar denk je dat als meerdere mobieltjes het krijgen en je ook groepsgesprekken kan aan aanmaken bijvoorbeeld, gewoon dat een stuk of 10 van je vrienden FaceTime kunnen gebruiken, je het meer zou gaan doen??

Nee, want met mijn Mac kan ik met iedereen cammen die ik wil en ook dat doe ik nooit.

Ik had de iPhone 4 geen slechtere telefoon gevonden als die geen camera aan de voorkant had. Ik gebruik de camera meer voor zelfportretten met vriendinnetje/vrienden. (hoewel, dat heb ik ook maar 2 keer gedaan)

Bijdrager
    Gastje01

1 keer gedaan om te testen. Het is wel grappig maar wanneer ik het niet had gehad, had ik het niet gemist. Wanneer dit over 3G kan / mogelijk gemaakt wordt is het al interessanter.

Bijdrager
    iFlorens

Oké, ik ben benieuwd of ik net zou gebruiken als ik een iphone 4 heb, en mensen om mee te facetimen.. Bedankt voor de reacties in ieder geval

Bijdrager
    Trat

Hangt er natuurlijk vanaf of je mensen hebt om mee te facetime’en. Als ik hier berichten lees als: ‘1 keer met mijn pa gedaan, meer niet’. Ja kleuters, dat snap ik: met je pa! Maar met vrienden is dat echt wel vermaak: zeker als je elkaar ook wat meer te vertellen hebt dan wat je nu aan het doen bent.

Ik facetime iedere dag wel een paar keer met mijn vriendin op haar werk. Ik dacht dat ik er niet veel om zou geven omdat ik dat ook niet doe bij iChat en zo. Maar je iPhone kun je gewoon meenemen naar de bank of je loopt er even mee naar de keuken om koffie te pakken tijden je chat.

Ik denk dat het vooral te maken heeft met hoe je zelf op het sociale vlak bent. Als je mensen liever belt dan face2face spreekt is facetime misschien niet voor jou.

Inactief
    Anoniem

Nooit.

Bijdrager
    iFlorens

Hm ok interessant, ik zou het wel een keer willen proberen maar in APRs zit er geen simkaart enzo in..

Bijdrager
    iVOO

Binnenkort komt ons eerste kindje:lol: Dus eigenlijk denk ik dat het heel leuk kan zijn om af en toe vanuit n werk te “facetimen” met vriendin en kind.

Verde hebben we het alleen nog maar even getest…werkt prima!

Moderator
    Pete.Z

Geprobeerd met een vriendin in Phoenix, en het werkt goed, maar verder nooit gebruikt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Maar denk je dat als meerdere mobieltjes het krijgen

Je bedoelt zoals de meeste Nokia’s en andere smartphones al meer dan vijf jaar hebben? VideoChat was gewoon een standaard functie van het 3G netwerk hoor:)

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.