5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SanneWijma

Vraag vanuit kleine non-profit-organisatie

ACH, WIE KEN HET NIET?

Je werkt bij een kleine club mensen, waarbij iedereen het belangrijk vindt om het eigen netwerk goed vast te leggen via hun persoonlijke adreslijst, en ook meestal in hun mobiel wat ook nog meestal Iphone’s zijn.
    MAAR, hoe krijg je die gegevens op een goede en snelle manier van ieders Iphone naar de centrale adreslijst ?
    Want iedereen vind het natuurlijk ‘gedoe’ om alles weer over te tikken in een centrale Excel-lijst.

WIE kan mij helpen?
    Ik zoek me gek op het WWW, maar ik kan eigenlijk geen aanbieders vinden van een (CRM)pakketje voor een kleine organisatie. Ik kan me ook zo voorstellen dat een beetje handige techneut dit zelf heeft gemaakt.
    WIE kan mij helpen?
    Deze organisatie zal je heel dankbaar zijn.

:biggrin: :biggrin: :biggrin:

Bijdrager
    arieboomsma

Geheel gratis (de Community versie althans). http://www.sugarcrm.com/crm/. Inclusief iPhone app!

Bijdrager
    Rickje

Ben ik persoonlijk toch benieuwd hoe die organisatie heet… Vind het netjes dat je de naam niet al heb genoemd (geen reclame e.d.), maar ik ben zo iemand die dan nieuwsgierig wordt over wat jullie doen met de organisatie. Dus als u/je het geen probleem vindt om de organisatie te noemen, graag…:)

Bijdrager
    SanneWijma

Hey Rick,
    Ik kan helaas geen namen noemen, ga er maar vanuit dat ze op het gebied van zorg voor verst.gehandicapten en mensen met een (tijdelijke) psych.stoornis heel goed werk verichten

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    SanneWijma op 21 maart 2011

ACH, WIE KEN HET NIET?

Ik:) Ik voldoe aan geen enkele van de dingen die je genoemd hebt (werken bij een club mensen, netwerken, mobiele telefoon :)).

MAAR, hoe krijg je die gegevens op een goede en snelle manier van ieders Iphone naar de centrale adreslijst ?

iPhones synchroniseren met het Adresboek op je computer en dan de gegevens exporteren naar vCard? Dan hoef je alleen die vCards maar te importeren in je centrale adressendatabase, en dat kun je automatiseren — als dit op een Mac draait kun je bijvoorbeeld een mapactie gebruiken om elke vCard die in een bepaalde map staat, automatisch te laten openen met een programma.

Want iedereen vind het natuurlijk \’gedoe\’ om alles weer over te tikken in een centrale Excel-lijst.

Dat was natuurlijk te verwachten: alles in een spreadsheet doen in plaats van in een programma dat er ook echt voor bedoeld is:)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.