27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)
  • Q:
    Bijdrager
    victor123

Vraag over overal internet op een Ipod Touch

Bestaat er (gelijk bij een laptop)een soort stick om overal op internet te kunnen?
    Want dit jaar ga ik naar Amerika en ik wil in contact blijven met mijn familie in Belgie via Facetime,Skype,…

Bijdrager
    victor123

via Ipod Touch

Bijdrager
    Arthur345

Voor een iPod gaat dat niet lukken, maar voor je laptop zou ik even googlen

Bijdrager
    Nickalicious

Zoek eens op MiFi;-)

Bijdrager
    Tim K.

MiFi is redelijk duur, dan kun je beter voor een iPhone mét data abonnement gaan.
    Met een iPod zou ik gewoon WiFi blijven gebruiken.
    Misschien zijn er nog andere manieren, maar niet dat ik weet, ik denk het niet.

Succes er mee.

Bijdrager
    Nickalicious
    Applebanaan op 02 januari 2011

MiFi is redelijk duur, dan kun je beter voor een iPhone mét data abonnement gaan.

Met een iPod zou ik gewoon WiFi blijven gebruiken.

Misschien zijn er nog andere manieren, maar niet dat ik weet, ik denk het niet.

Succes er mee.

Wel de enige optie zoals de TS zich voorstelt

Heeft de TS een MacBook?

Bijdrager
    victor123

Wat is het nu ? JA/NEE
    En liefst wat eenvoudigere uitleg(ik ben 10 jaar)

Bijdrager
    paard

Beste Victor,

In Amerika is bijna overal Wifi te vinden (bv bij wasserettes, campings, hotels, starbucks etc.),
    dus even zoeken en je bent voor nop prima online.

Tweede alternatief als je een Windows Mobile phone hebt, is WMWifirouter; dit programma maakt van elke telefoon met Wifi een echt acces point, je kunt dan internetten met meerdere apparaten via dezelfde telefoon (versie 0.9 werkt prima en is gratis, latere versies zijn geen freeware), let wel op je roaming kosten.
    Ik gebruik dit met onze iPad en dat werkt prima.

Succes

Bijdrager
    Oppie
    victor123 op 02 januari 2011

Wat is het nu ? JA/NEE
    En liefst wat eenvoudigere uitleg(ik ben 10 jaar)

Heb jij geen papa die je daarmee kan helpen, of een mama…?!

Maar goed: bijna overal in de wereld is wel ergens een WiFi te vinden, vaak gratis, soms een beetje betalen. Dat is genoeg voor een 10-jarige, lijkt me…nee , weet ik zeker!

Bijdrager
    Nickalicious

Wat is het nu ? JA/NEE

En liefst wat eenvoudigere uitleg(ik ben 10 jaar) Al gehoord van het fenoneem Google? Of staat je parental filter te strict?

Bijdrager
    victor123

Niet te kinderachtig ik weet genoeg over apple!0

Bijdrager
    victor123

Heb jij geen papa die je daarmee kan helpen, of een mama…?!
    Maar goed: bijna overal in de wereld is wel ergens een WiFi te vinden, vaak gratis, soms een beetje betalen. Dat is genoeg voor een 10-jarige, lijkt me…nee , weet ik zeker!

Ik ben geen kleuter ! Ik weet meer over apple dan een normale 10 jarige!

Bijdrager
    victor123

paard 21 minuten geleden #
    Beste Victor,
    In Amerika is bijna overal Wifi te vinden (bv bij wasserettes, campings, hotels, starbucks etc.),
    Tweede alternatief als je een Windows Mobile phone hebt, is WMWifirouter; dit programma maakt van elke telefoon met Wifi een echt acces point, je kunt dan internetten met meerdere apparaten via dezelfde telefoon (versie 0.9 werkt prima en is gratis, latere versies zijn geen freeware), let wel op je roaming kosten.
    Succes

Bedankt voor de handige en niet te KINDERACHTIGE reactie

Bijdrager
    Arthur345
    Bijdrager
    victor123

Hahaha

Bijdrager
    Oppie

Ja, dat lijkt me wel wat voor een niet-kleuter van 10 jaar: een paar honderd euro roaming kosten voor een beetje skypen en facetime’n….

Bijdrager
    Nickalicious

paard 21 minuten geleden #

Beste Victor,

Succes

Bedankt voor de handige en niet te KINDERACHTIGE reactie Excuses dat ik mij kinderachtig heb voorgedaan, maar ik had ook de indruk te maken te hebben met een kind.

Wat doe ik toch flauw, ben zelf amper 2 maanden volwassen :$

Bijdrager
    victor123

Leuk hoor:(

Bijdrager
    victor123

Oppie 36 minuten geleden #
    Ja, dat lijkt me wel wat voor een niet-kleuter van 10 jaar: een paar honderd euro roaming kosten voor een beetje skypen en facetime’n….

Ik had beter niet gezegt dat ik 10 was!

Bijdrager
    stijn23

Zoek eens naar iPod Peel. Dit is een omhulsel dat je rond je ipod touch klikt. Hierin steek je dan een simkaart, die ervoor zorgt dat je via het GSM-netwerk overal internet kan ontvangen. Uiteraard betaal je dan wel je dataverkeer.

Geblokkeerd
    Anoniem

Toen ik tien was had ik mijn nintendoo ds draadloos verbonden met het internet en zo kon ik mario kart spelen.

Bijdrager
    Sascha

En dat was dus tot vorige week.

Geblokkeerd
    Anoniem

grappig beunhaas.

Bijdrager
    Vinhelper

Mensen mensen wat een topic.:grin:

Het forum is in ieder geval laagdrempelig.

Bijdrager
    prullenbak

Toen ik 10 was had men thuis nog niet eens internet. Alleen de voorlopers zaten te tobben met telefoontikken op hun 28k modempjes:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Oe dat weet ik nog toen ik 7 of 8 was mochten we van m’n pa 10 minuten op interent.
    Want anders konden we niet gebeld worden.

Bijdrager
    Sascha

Spijtig dat dat nu niet meer het geval is bij jou.

27 berichten aan het bekijken - 1 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.