6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Fugazzi

Vraag over onderhoud iWebsite

Goedemiddag,
    Ik heb een site gemaakt in iWeb. Kan deze ook op een PC of in een ander programma zoals bijvoorbeeld Dreamweaver bewerkt worden?
    En als ik pulldownmenu’s wil maken kan ik dan makkelijk een scriptje daarvoor importeren.

Graag een reactie.

Bijdrager
    remixed

Als de website gewoon in html of php is opgezet moet het prima in dreamweaver te bewerken zijn. Het zal alleen niet zo makkelijk zijn als het met iWeb is…

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Fugazzi”

Graag een reactie.

Ik moet de eerste nog tegen komen die absoluut geen reacties wil op een forum. :P

Bijdrager
    Dorkiban

Off topic: @ cailin coilleach: looool:lol:

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Fugazzi”

Ik heb een site gemaakt in iWeb.
    Kan deze ook op een PC of in een ander programma zoals bijvoorbeeld Dreamweaver bewerkt worden?

Nee.

”Fugazzi”

En als ik pulldownmenu’s wil maken kan ik dan makkelijk een scriptje daarvoor importeren.

Makkelijk niet. Het kan als je persé wilt wel.

Voorbeeldje:
    http://www.virtualpromote.com/tools/generate-menus/drop-menu/

Inactief
    Anoniem
    ”KarelWillem”
    ”Fugazzi”

Ik heb een site gemaakt in iWeb.
    Kan deze ook op een PC of in een ander programma zoals bijvoorbeeld Dreamweaver bewerkt worden?

Nee.

Kan wel;) Ik heb laatst een paar regels veranderd in Dreamweaver. Het nadeel van iWeb is namelijk, dat als je iets wijzigt en de pagina wilt uploaden, alle content weer wordt geüpload. Dus ook pagina’s waar een film van een half uur op staat. Dat duurt gigantisch lang zoals je kan begrijpen.

Je kan met Dreamweaver zelfs connectie maken met je iDisk, zodat je makkelijk pagina’s kan uploaden:)

Ik heb het wel over Dreamweaver CS3

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.