14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    yasser

Vraag over OMT Live

Ik heb een vraag over OMT Live. Gaan jullie hier nog mee door, zo ja weten jullie al wanneer er een nieuwe aflevering komt? Want het is nu toch wel al lang geleden

Bijdrager
    Usain

Het verbaast me toch elke keer weer dat er mensen op die ellende zitten te wachten.

Bijdrager
    Shmoo

Ja sommige zijn wel heel fanatiek fan dat ze zelfs gaan denken dat negatieve reviews op de podcasts voor een faillisement gaan zorgen. Ik bedoel, de pony op de kinderboerderij in de buurt zou ook wel eens lekker geborsteld willen worden.

Moderator
    Night

Niet zo negatief, jongens. Er zijn ook mensen die van Grey’s Anatomie houden, ook al is dat geheel mijn smaak niet…

Bijdrager
    THX-1138

Ach, ik krab ook wel ’s achter m’n oren als ik het zie en/of hoor, maar over het algemeen doen ze het best aardig. Daarnaast vind ik het wel iets dat OMT onderscheidend maakt van andere Apple-sites. OMT is zeker geen betere website dan bv. iCulture, maar in elk geval wel met best aardige OMT-live/OMT-cafe uitzendingen die er toe bijdragen dat OMT in elk geval wel wat gezelliger aanvoelt als het veel zwaarder gemodereerde iCulture. Want zeg nou zelf, is het soms niet hilarisch hoe topics hier soms volledig uit de bocht vliegen???:-D

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  THX-1138.

Bijdrager
    Usain

Raymond waar blijft techsnacks?

Bijdrager
    THX-1138

Ja Raymond. En gaan jullie deze zomer ook weer het vaste team vervangen wat doorgaans de OMT-live/cafe afleveringen maakt?

Bijdrager
    Koning Frank
    Night op 08 mei 2016

Niet zo negatief, jongens. Er zijn ook mensen die van Grey’s Anatomie houden, ook al is dat geheel mijn smaak niet…

Ga je nou Grey’s Anatomy vergelijken met OMT? Zo slecht is Grey’s Anatomy nou ook weer niet …

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat de mannen van OMT anders maar al te graag een keertje met Patrick Dempsey? zouden willen FaceTimen..

Bijdrager
    iMad
    Usain op 08 mei 2016

Het verbaast me toch elke keer weer dat er mensen op die ellende zitten te wachten.

Ik snap je wel, zeggen ze dat ook niet over jouw?

Bijdrager
    Koning Frank

jou

Bijdrager
    THX-1138

Kijk, dat bedoel ik nou met hoe topics uit de bocht dreigen te gaan vliegen..:-D

Bijdrager
    Zakske
    THX-1138 op 08 mei 2016

..:-D

Dat schrijf je zo; (_)_)====D ~

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren geleden door  Zakske.

Bijdrager
    Shmoo

En niet te vergeten dat de servers weer eens dramatisch zijn..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.