10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    bramstoel

vraag over mini ipod

ik heb net 2 dagen een mini ipod, ik heb de software gelijk geinstalleert, en ik kon gelijk alles eropzetten wat ik wou, maar toen ik de mini-ipod voor de 2e keer aansloot, begon hij automatisch alle nummers die op de computer staan op mn ipod zetten. nou ik iet dat maar toe, want ik dacht dat ik dat later wel weer kon verwijderen, maar nee, ik kan er helemaal niets meer opzetten of afhalen, weten jullie misschien hoe ik dat dan moet doen?

Bijdrager
    boekeloo

Hoi Bram welkom

Je kan in iTunes instellen hoe je je iPod wilt vullen. Bijvoorbeeld door een playlist te maken met je iPod songs.
    Sluit je iPod aan en ga naar voorkeuren (heb je een mac?) in iTunes Kies iPod en kies de tweede optie iPod vullen met geselcteerde playlists.
    Koppel je iPod los en sluit vervolgens je je iPod aan en hij zal de inhoud van je iPod vervangen door de songs in die playlist die je hebt gemaakt.

succes

Bijdrager
    Nikita

Als je bij de instellingen aangeeft ‘ iPod gebruiken als hardeschijf ‘ (zo heet het bij Mac iig) dan geeft ‘ie ook de nummers vrij zodat je ze kan verwijderen of handmatig kan kopieeren etc. (wel eerst je iPod aansluiten anders kan je niks instellen ervan :wink: )

Bijdrager
    rburgt
    ”bramstoel”

ik heb net 2 dagen een mini ipod, ik heb de software gelijk geinstalleert, en ik kon gelijk alles eropzetten wat ik wou, maar toen ik de mini-ipod voor de 2e keer aansloot, begon hij automatisch alle nummers die op de computer staan op mn ipod zetten. nou ik iet dat maar toe, want ik dacht dat ik dat later wel weer kon verwijderen, maar nee, ik kan er helemaal niets meer opzetten of afhalen, weten jullie misschien hoe ik dat dan moet doen?

Je iPod wordt automatisch gesynchroniseerd met je iTunes-library, dit kan je veranderren door je iPod aan te sluiten, naar instellingen te gaan en op de iPod tab te klikken. Hier krijg je een aanal opties te zien waaruit je kiezen kan…

”boekeloo”

Je kan in iTunes instellen hoe je je iPod wilt vullen. Bijvoorbeeld door een playlist te maken met je iPod songs.

Om die instellingen te wijziggen moet je volgendsmij eerst je iPod aangesloten hebben…

Bijdrager
    boekeloo

Als je hem instelt als harde schijf kan je inderdaad de nummers verwijderen. Maar als je verder niks verandert dan zal ie hem weer vullen zodra je hem aansluit op de comp.

doei

Bijdrager
    Nikita
    ”boekeloo”

Als je hem instelt als harde schijf kan je inderdaad de nummers verwijderen. Maar als je verder niks verandert dan zal ie hem weer vullen zodra je hem aansluit op de comp.

Ja ok… Ook het synchroniseren uitzetten (da’s meestal het eerste wat ik doe)

Bijdrager
    GIJay

ik wist dat de nieuwe generatie zonder adapter en fw kabel werden geleverd…

maar dus ook zonder handleiding…:(

Bijdrager
    Loranne

Hellow, ik heb mijn Ipod nu al 4 maand en ik zou graag weten hoe ik mijn Ipod mini kan instellen als Harde schijf….
    Zou iemand mij kunnen helpen :innocent:

alvast merci

Bijdrager
    Zweefvliegerke

heb je mac of windows?

Bijdrager
    rburgt
    ”Loranne”

Hellow, ik heb mijn Ipod nu al 4 maand en ik zou graag weten hoe ik mijn Ipod mini kan instellen als Harde schijf….
    Zou iemand mij kunnen helpen :innocent:

alvast merci

Hey loranne, welkom op het forum, het zou erg fijn als je je text niet zo zou decoreren zodat het voor iedereen leesbaar is….

In iTunes kan je instellen dat je je iPod als harde schijf wilt gebruiken, kijk bij de eigenschappen van de iPod…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.