8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Jannemanishere

Vraag over maximale resolutie

Ik heb een MacPro 2009 met een ATI Radeon HD 5870 upgrade kit. Nu kan ik een gave Dell monitor kopen met een resolutie van 2560 x 1600.
    Heeft iemand enig idee of mijn configuratie deze resolutie ondersteunt?

Alvast bedankt voor een reactie!

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    Jannemanishere

De MacPro 2009 werden geleverd met een NVIDIA GeForce GT 120. Er zit nu een andere videokaart (HD 5870) in, vandaar mijn vraag…

Bijdrager
    SMTR

Ik vraag me echt af hoeveel moeite je je hebt gedaan het antwoord zelf te vinden….

Klik

Bijdrager
    Buzz

Trek je maar niets aan van de onvriendelijke reacties. Het antwoord is dus ja. Je moet de Dell monitor dan wel via DisplayPort of Dual-Link DVI aansluiten. Als de Dell monitor nog geen DisplayPort aansluiting heeft moet je even nagaan of de juiste DVI kabel / adapter erbij zit, of dat je die zelf erbij moet kopen. Maar aan je videokaart zal het dus niet liggen.

Bijdrager
    Shmoo

Mijn antwoord was helemaal niet onvriendelijk bedoeld.

Maar als je hierop zoekt dan kom je op deze pagina van Apple uit alleen is die uit de lucht dus vandaar dat ik voor de zekerheid maar een scheentje nam van antwoord nummer 2 in Google. Het antwoord stond namelijk al in de omschrijving.

http://support.apple.com/kb/sp506

Ik wist niet dat de TS er een andere grafische kaart in had gezet.

Bijdrager
    Buzz

Ok, Shmoo, ik had het misschien ten onrechte zo opgevat in combinatie met het antwoord van SMTR.

Meestal kan je er namelijk van uitgaan dat mensen zelf google kunnen gebruiken, maar dat ze dit soort vragen graag in iets meer detail, en/of met de autoriteit van een (ervarings)deskundige beantwoord willen hebben.

Bijdrager
    iep

Een Mac mini early 2009 met een Geforce 9400m kan al een 30″ scherm met een resolutie van 2560×1600 aansturen. Die 5870 is enorm veel krachtiger dan dat simpele videokaartje in de Mac mini en heeft hier dan ook geen enkel probleem mee.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.