9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Daantsjie

Vraag over iDeal

Is er bij een iDeal een eenmalige machtiging of meerdere?

Ik wil een proefabbo afsluiten en kan je betalen via iDeal, maar kan het bedrijf dan zomaar verlengen?

Bijdrager
    hatolex

Ideal is geen machtiging, is gewoon een normale online bank actie.

Bijdrager
    TonE

Proefabbo???? . Het is gewoon een eenmalige transactie om online te betalen.

Heb je hier een rekening kun je er gebruik van maken:

ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers

Bijdrager
    jesper211232

iDeal, kan je zien als geld overboeken naar een normale rekening, maar dan naar de rekening van de webshop.
    Zover ik weet kan dit gewoon met elke rekening die hier boven zijn genoemd.

Bijdrager
    Franky Mac

Inderdaad, iDeal kun je beschouwen als een gewone overboeking naar iemands rekening. Als het betreffende bedrijf zijn verplichtingen nakomt is het geen probleem, maar als dit niet het geval is dan kun je die overboeking NIET door de bank ongedaan laten maken. Dit in tegenstelling tot een creditkaart betaling. M.a.w. voordat je met iDeal betaalt moet je zeker weten dat het betrouwbaar is.

Of je na het proefabonnement vastzit aan het (jaar)abonnement hangt af van de voorwaarden waaronder je het afsluit. Pas hierbij op, vaak is het zo dat je moet opzeggen, anders zit je automatisch aan het abonnement vast.

Bijdrager
    penseel

Dit al gezocht? http://www.ideal.nl/
    En dat voor een Financieel medewerker.

Bijdrager
    musicmaker

Ik verbaas me over je vraag Daantsjie. Wat moet ik nu nog denken van een financieel medewerker.:roll:
    Ik durf er eigenlijk niet eens meer aan te denken.

Bijdrager
    FlyingSeal

Dit moet een grap zijn… Financieel medewerker:lol:

Bijdrager
    Daantsjie

Sorry guys, mijn pro is aardig gedateerd:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.