12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    dsm

vraag over iChat

Ik wil graag iChat gaan gebruiken, maar moet dan een account opgeven van Jabber of AIM (Aol instant Messenger).

Ik ben nu op de website van AIM; mijn vraag is nu of ik die software moet downloaden en installeren voordat ik AIM in iChat kan gebruiken, of dat ik “alleen maar” op een of andere manier een account moet aanmaken.

Bijdrager
    Turbanus

Nee hoor niks downen daar. Gewoon in iChat even naar “Accounts” gaan en een AIM-account aanmaken, dan ben je meteen het manneke!:wink:

Bijdrager
    dsm

Wel dus op die manier?? Dat lukte me namelijk niet, had gedoe met wachtwoord/username, maar dan probeer ik het nog een keer.

Dank!

Inactief
    Anoniem

Of je maakt gewoon bij .Mac een gratis account aan… je betaalt niks en na een paar maanden verlopen de meeste functies, maar je iChat-gebruikersnaam is gratis (voor eeuwig).

-> http://www.apple.com/dotmac/

Bijdrager
    Marieke van Osch

Bij mij werkte het formuliertje niet goed in Safari. Moet je even proberen met Firefox. Maar is al wel even geleden dat ik het heb aangevraagd, dus ik weet niet waar het nu aan ligt.

Inactief
    Anoniem

Dat zou wel extreem slordig zijn… een service van Apple die niet goed werkt met hun eigen browser. :sealed:

Bijdrager
    Marieke van Osch

AIM is niet van Apple, alleen iChat is mogelijk met AIM. Maar slordig is het van iedereen die zijn browser niet Safariproof maakt:-)

Bijdrager
    Turbanus

Nou ik snap het hele probleem niet hoor. Gewoon in de prefs van iChat een nieuw AIM-account aanmaken en hoppa. Ik heb nog nooit anders gedaan.

Bijdrager
    dsm

bij mij werkt dat dus niet :? maar ik heb inmiddels een .mac-account aangemaakt :wink:

Bijdrager
    iAgree

Anders op de aim pagina een screen name aanvragen dat komt op hetzelfde neer;-)

Bijdrager
    swissonline

(Of je maakt gewoon bij .Mac een gratis account aan… je betaalt niks en na een paar maanden verlopen de meeste functies, maar je iChat-gebruikersnaam is gratis (voor eeuwig).)

Dit lees dit hier enkele berichten eerder dat de meeste functies verlopen = welke ? en welke blijven

Inactief
    Anoniem

Enkel je iChat-gebruikersnaam.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.