6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    annemarg

vraag over file shred programma

hoi vraag over een applicatie.

Zit naar Dexter te kijken (tv show over seriemoordenaar) Dexter werkt ook met een MAC en uit angst gepakt te worden en bewijslast over te laten gooit hij bestanden door een programma op zijn macbook. je ziet een papiertje door een versnipperaar lopen en weg. Geinig!

Weet iemand wat voor programma dat doet?

dank!
    Anne

Geblokkeerd
    Anoniem

Hollywood?

EDIT, @ hier onder:
    Mijn punt is dat het helemaal geen echte applicatie hoeft te zijn. Het kan heel goed zijn dat iemand een leuke animatie in elkaar heeft gedraaid om te doen alsof. Dat zie je vaak genoeg.

Bijdrager
    annemarg

oh wat grappig!!!! dank je wel voor de reactie daar kan ik echt wat mee!!:neutral:

Bijdrager
    chatsmit

Ik heb nog serieus zitten googlen hiervoor, maar ik denk dat Hollywood zonder gein het enige juiste antwoord is.

Bijdrager
    annemarg

Hi, ik ben te dom denk ik, Hollywoord? M.a.w. onzin het bestaat niet?:grin:

Dan ziet het er wel heel erg uit als een programma wat files vernietigd en dat in beeld brengt door een papier wat door een versnipperaar loopt.

voor diegene die het es willen bekijken heb ik een schermafdruk. kweet alleen niet hoe ik die moet posten
    doeg

Anne

Bijdrager
    annemarg

nog iemand gevonden op het net die dezelfde vraag heeft:-)

Open Question
    Show me another »
    Dexter season 5 premiere, mac osx document shredder app?
    so, in the season 5 premiere of dexter the other night, at the scene starting at 32 mins in, dexter is on his laptop “shredding” imgs of people he was gonna frame as Trinity from his HDD. ive been trying to find out what app this is, but have had trouble doing it… i thought at first it was just a different trash dock icon (as ive changed those myself here and there), but couldnt find that. then i rewatched the scene and saw he was actually using an app. now, being in the “business” i know that they often make their own little animations and stuff for when they need a character doing something on a computer, but on dexter its always looked legit, maybe they just do a good job of faking it.

i dont NEED a doc shredder, i just thought it looked cool, having the doc imgs being shredded above the trash bin like that. i am aware of the document shredder widget, so please dont suggest that, as its not an app (its not worth opening dashboard everytime i wanna just delete something just bc it looks cooler than what i have now when i apple+delete and apple+shift+delete something), and its not the app just called “shredder” (i think), bc i dled that and theres no animation of a doc being shredded…

it might be an older app, bc the dock that dexter had on his mactop was considerably aged, ie, the adobe cs icons were like cs3 or even cs2.

anyway, if anyone else caught that, lemme know.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.