8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Vraag over de 'Activate and Sync' video

Ik zie net op het filmpje, ikweet niet welke tijd o.i.d, dat je je moet registreren voor de iTunes Store als onderdeel va de registratie en activatie van de iPhone. Stel dat je geen iTunes (store) account wil (bij mij het geval omdat ik geen eigen bankrekening heb) kan je dan je hele iPhone niet activeren?

Misschien is het antwoord onduidelijk omdat de iPhone nog niet uit is (op één dagje na dan) maar meningen zijn ook welkom, post maar wat jullie erover denken/weten.

Bijdrager
    Tom Goedhart

Je hebt volgens mij zowiezo een bankrekening nodig voor je abbo:|

Bijdrager
    Eswip
    ”Tom

Je hebt volgens mij zowiezo een bankrekening nodig voor je abbo:|

Idd.. waar moeten ze het geld anders vandaan schrijven?

Anyway, open gewoon een rekening.. dat kost niks.

Geblokkeerd
    Anoniem

Nee inderdaad, misschien gewoon een speciale bankrekening speciaal voor telefoon-abbonementen. Even eén dingetje off-topic, het lijkt wel alsof John Appleseed een pruik opheeft! Als je goed kijkt lijkt het wel alsof het middelste gedeelte niet zijn ‘echte haar is’. Wat denken jullie? [/off-topic]

Bijdrager
    klaus

Een 13-jarige die met een iPhone rondloopt? Hmm, times have certainly changed!

Geblokkeerd
    Anoniem

Het is misschien raar, maar ik ben op zoek naar een nieuw mobiel en ik wil graag een iPod met minstens 20Gb, ik zit te denken aan een iPhone maar dan nog even afwachten tot het meer geheugen krijgt, en het geld ervoor heb:(

Bijdrager
    Shannon

Jij kan alleen helemaal geen abo afsluiten, je zou dan onder machtiging moeten staan bij je ouders.
    Werkt in de VS nou het abo aan een bankrekening of aan je creditcard? Die natuurlijk weer gekoppeld zit aan een bankrekening.

Bijdrager
    Yeldi
    ”klaus”

Een 13-jarige die met een iPhone rondloopt? Hmm, times have certainly changed!

Inderdaad, als een 26-jarige dit al zegt…

:lol:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.