10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Vraag over bewerken van tekst van buttons in Freeway

Ik heb ook die Freeway Trial gedownload.
    Kan iemand mij toevallig vertellen hoe je de tekst van die Buttons bewerkt vanuit Freeway zelf?
    Als ik er overheen typ verandert de tekst wel als ik ze achteraf in preview in a browser bekijk, maar alleen als ik eroverga met de muis. De orginele tekst wordt niet veranderd.
    Die buttons blijken in de resources 2 GIF bestanden te zijn.
    Hoe komt het dat bij de ene wel lukt en de andere niet.
    :?
    TIA

Moderator
    unSOUND

Je moet in het action-venster wel aangeven dat 1 van de 2 lagen verdwijnt als je er met je muis overheen gaat, anders blijft de bovenste laag altijd zichtbaar.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Bedankt unSOUND

Bijdrager
    rvanheukelum

Goed gedaan broer!

Bijdrager
    mac748

Is dit een forum over webontwikkeling of is het de helpdesk van Softpress?
    Kunnen de beginnende freeway-amateurs zelf de knowledgebase niet vinden.
    Web ontwikkeling valt onder Digitale Media :: Pro en laten we dat vooral zo houden, er kan missschien voor Freeway een eigen forum gestart worden of anders een splitsing in web ontwikkeling pro en web ontwikkeling hobby?

Moderator
    unSOUND

Er zijn ook zat mensen die vragen stellen over Dreamweaver, QuickTime, en alle andere programma’s. Waarom zou men dan geen vragen mogen stellen over Freeway ?

Bijdrager
    WebJ

Tsja, Dreamweaver, Freeway, GoLive, het zijn nu eenmaal programma’s om websites mee te maken. Moeilijk te classificeren/in te delen.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan
    ”unSOUND”

Er zijn ook zat mensen die vragen stellen over Dreamweaver, QuickTime, en alle andere programma’s. Waarom zou men dan geen vragen mogen stellen over Freeway ?

Bedankt voor je begrip en steun unSOUND

Bijdrager
    rvanheukelum

Daar komt bij dat Softpress Freeway voorop ligt in de ontwikkeling van webeditors … kijk eens hoeveel van de nieuwste features binnen GoLive of Dreamweaver (hoe goed de applicaties ook zijn) al aanwezig waren in Freeway 1 uit 1997 … dan ben je toch als Softpress zijnde innovatief bezig.

Verder zijn we ook de helpdesk van Apple … Dreamweaver … Golive … Photoshop … wat niet meer …

Bijdrager
    mac748

Ja, Softpress is erg orgineel, kijk maar hun website softpress
    Maar goed, dat neemt niet weg dat vragen over hoe een wysiwyg editor werkt de web ontwikkeling niet erg veel verder helpen, er vraagt bijvoorbeeld nooit iemand hoe je een bepaalde tag in BBedit moet typen:evil:
    Bovendien hadden we “welke is de beste wysiwyg editor” al drie keer gehad deze maand.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.