7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    w0uter91

vraag over apple tv

beste mensen,

ik ben op dit moment aan het kijken of ik de nieuwe apple tv wil aanschaffen.
    het lijkt me een top apparaatje zodat je youtube ed op je tv af kan spelen.
    toch wil ik nog een ding weten voordat ik apple tv aanschaf, namelijk of ik mijn macbook pro ‘draadloos’ op mijn tv kan besturen.
    ofwel dat mijn macbook op mijn bureau staat en ik met toetsenbordje en muis vanaf de bank gewoon kan internetten/werken enz.
    heeft iemand hier ervaring mee??

ik hoor het graag!
    bijvoorbaad dank!

Bijdrager
    Hansi2124

Waarom heb je dit dan geplaatst in het subforum One More Thing?
    :slant:

Bijdrager
    w0uter91

mijn excuus!
    weinig ervaring mee, kan/moet ik dit aanpassen?

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Is al aangepast

Bijdrager
    Vandevijverke

volgens mij kan dat via apple pas vanaf mountain lino. Maar goedkoper is toch gewoon om een kabel te kopen en je tv aan te sluiten op de macbook

Bijdrager
    Tech999Marnix

Mountain Lion brengt AirPlay Synchrone Weergave naar de Mac.
    Dat betekend dat je het scherm van je Mac op de televisie via de Apple TV kan krijgen (zoals ook al eerder mogelijk was met de iPad).
    Draadloos.
    Ff wachten tot de zomer dus.

Bijdrager
    twenske

Ik weet niet wat je precies wil laten zien. Totdat mountain lion beschikbaar is kun je wel gebruik maken van het programma bruce. (download bruce hier). Dit programma maakt een screenshot en streamt dit naar de Atv (interval is in te stellen van 0,5 tot 10 seconden). Het werkt een beetje knullig maar is voor jouw toepassing misschien voldoende.

Voor mirroren met bruce en straks met airplay in Mountain lion moet je wel opletten dat je een snelle wifi hebt (802.11n) anders schokt mirrorren erg veel, tenminste bij mij. Als ik mijn Ipad mirror en een vliegsimulator speel schokt en hapert het erg. Ik ben zelf aan het denken om een airport express aan te schaffen en een tweede netwerkje te maken. Iemand hier ervaring mee?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.