5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Lars1234

Vraag over Airport Express

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een apple airport express.
    Meteen na de installatie heb ik wat vragen over de mogelijkheden.

1. Kan ik op één of andere manier mijn Freecom 320GB externe HDD aansluiten op mijn Airport Express?

2. Ik speel gitaar via mijn Macbook over een surroundsysteem van Logitech, Ik Skype veel en kijk veel films.
    Ik wil graag alle geluiden van mijn Macbook naar de de boxen streamen via Airport Express. Nu heb ik Airfoil geïnstalleerd, maar dan zit er vertraging in het geluid. Is er een programma die ervoor zorgt dat ik alle geluiden via de Airport Express zonder vertraging kan streamen?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Hansi2124

Welkom op dit Apple forum!

Vraag 1: Je kan het proberen via USB. Als het lukt, lukt het. Zo niet, dan niet;-)
    Normaal gesproken komt daar een printer aan te hangen…..

Bijdrager
    Robin H.
    1. Nope, de USB poort pakt alleen printers, helaas geen externe HDD’s.
    2. De vertraging zit hem in het feit dat de AirPort Express gebruik maakt van een buffer (praktisch alle netwerk-streaming apparatuur werkt immers met een buffer) Ondanks dat de geluidjes van skype e.d. maar klein zijn, zal de AirPort hier geen onderscheid in maken, en dus ook een buffer aanleggen. Ik denk dat je hierdoor dus met geen enkel stukje software de mogelijkheid zal hebben om de ‘vertraging’ te omzeilen.
    Bijdrager
    Nickalicious

1. Kan niet. Die port is bestemd voor printers, ja meerdere zijn mogelijk:)

2. Niet dat ik weet, houd het op een nee. Je zult altijd iets van vertraging hebben.

Geblokkeerd
    Anoniem

1. Nee, kan niet.
    2. Kijk eens naar AirFoil. Maar je hebt sowieso vertraging.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.