5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Rogier1812

Vraag met betrekking tot blokkering beeld

Ik zit met het volgende. Ik heb sinds kort een mac mini I5 en ben echt super tevreden erover. Was al fervent iphone gebruiker maar thuis nog gewoon een windows pc. Alleen 1 ding snap ik niet. Het beeld van digitale kranten is meestal niet van super kwaliteit op mijn beeldscherm. Terwijl mijn achtergrond enz er wel haarscherp uitzien. Ik ben uiteraard al in de beeldscherm instellingen aan het proberen geweest maar krijg niet het gewenste resultaat . Zie ik iets over het hoofd? En zou iemand mij kunnen helpen. Op de schermafbeelding kunnen jullie zien wat ik bedoel. Alvast bedankt voor de reactie’s

Bijdrager
    KarelWillem

En diezelfde digitale krant ziet er op je Windows PC wel haarscherp uit?

Het ziet er een beetje uit of je de mobiele versie op je Mac zit te bekijken.

Bijdrager
    SunKeeper

Welk scherm hangt er dan precies aan?

Wanneer je het met een ander scherm test, gebeurt het dan ook?

Bijdrager
    SJEBloem

Wat KarelWillem zegt klopt inderdaad. Dit is de mobiele versie van de Telegraaf.

Ik kan me voorstellen dat je via je iPhone de website van de Telegraaf in je bladwijzers hebt gezet. Vervolgens zijn deze via je iCloud-account gesynchroniseerd. Aangezien het adres van deze site al m.telegraaf.nl staat opgeslagen wordt dit ook zo op de Mac gezien. Als je de bladwijzer aanpast en de URL veranderd naar de normale webversie van de Telegraaf zou dit probleem er niet meer zijn. Als je vervolgens via je iPhone naar deze site gaat herkent de site vanzelf dat je op een mobiel apparaat zit waardoor je wordt doorgeleid richting de mobiele weergave.

Bijdrager
    Rogier1812

@sjebloem,
    Toen je het had over synchronisatie ging er inderdaad gelijk een lampje branden. De snelkoppelingen zijn inderdaad gekopieƫrd uit mijn iphone.
    En dus de mobiele versie van telegraaf:-D Bedankt voor het meedenken allemaal(y)

Groetjes Rogier

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.