9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    KlaasV

Vraag: maximale grote HD in PB G4 1000 12″

Beste allemaal,

Daar mijn 80 Gb HD nu al te klein begint te worden wil ik eigenlijk een grotere HD in mijn PB (G4 1000 12″) plaatsen. Kan iemand mij vertellen wat de maximale grootte is van de te plaatsen schijf? En evt. waar ik eea kan laten uitvoeren, daar ik dit liever niet zelf doe.

Bedankt alvast.

Bijdrager
    apple freak

De allergrootste hd die bestaat in dat formaat is 120gb. Je kan hem er gewoon laten inzetten door een apple winkel die een repair center heeft.

Bijdrager
    KNARFVries

is externe firewire hd geen oplossing?
    als het puur om opslag gaat kan je daarop de nodige GB-tjes kwijt:)

Greetz Knarf

Bijdrager
    bommels

… en een externe firewire disk kun je al kopen voor het bedrag wat je zo’n beetje kwijt bent aan die reparatie.

Als je hem vaak verplaatst kun je een externe FW disk kopen zonder voeding: dit is een laptop schijf in een apart kastje, hij wordt gevoed door de firewire kabel.

Als je de extra schijfruimte altijd op een vaste plek gebruikt, kun je beter een externe FW disk met aparte voeding kopen. Meer GB voor minder geld, en sneller ook nog door hoger toerental en meer cache…

suc6 met de keuze, grtz bart

Bijdrager
    rzeeuw

Uit interesse: weet iemand wat het ongeveer zou kosten om een 120Gig harde schijf in je PB te laten zetten?

Bijdrager
    KNARFVries

Teveel en het is gewoon zonde van het geld
    gewoon extern makkelijk als je meer comps hebt:)

Bijdrager
    Marc

Een 12O gig van seagate kost zo rond de 33O euro, zonder eventuele werkuren.

Bijdrager
    apple freak

Het kan zomaar €500 gaan kosten want ze moeten bijna de hele pb uit elkaar halen.

Bijdrager
    fistkikker

In een ander draadje las ik dat het ca. €80,= kost om een HD te vervangen.

[size=9:aa9344bb6b]sorry dat ik te belazerd ben om te zoeken[/size:aa9344bb6b]

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.