17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    Dunedain

Klopt het dat T-Mobile weer iPhone4 voorraad heeft en uitgeeft?

Ik zag op twitter voorbijkomen dat iemand zijn iPhone4 eindelijk had ontvangen. Ikzelf wacht al vanaf medio november.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zeg, bel ze eens:)

Bijdrager
    Chorro

November? Dat is wel heel erg lang. Ik heb mij laten vertellen dat ze tot 1,5 maand geleden nog vrije voorraad hadden en dus geen wachtlijsten. Ik zou maar eens bellen als ik jou was, heb het idee dat het een en ander niet helemaal goed gaat.

Bijdrager
    GT1988

Bij de lokale Premium Reseller gewoon op voorraad!

Bijdrager
    Nickalicious
    GT1988 op 13 januari 2011

Bij de lokale Premium Reseller gewoon op voorraad!

Waar baseer je dat op? Dit is dus echt niet het geval helaas

Bijdrager
    Chorro

Echt wel, gisteren bij de HTR… 2 stuks van 32GB op vrije voorraad… Ik heb m’n bestelling inmiddels sinds begin deze week lopen bij A-Mac

Moderator
    Pete.Z

Vriendin van me kon met verlenging gewoon een 16 gig iPhone 4 krijgen, zo uit de winkel.

Inactief
    Anoniem

bij Central Point gewoon leverbaar

Bijdrager
    iFabian

Echt? Ik wacht vanaf ongeveer 11 december en mij zeiden ze dat het tot 5 weken zou duren. Zaterdag is het dus 5 weken geleden, dus ik hoop dat ze begin volgende week bellen! Maar hoe kan het dat de een wel voorraad heeft en de ander niet?

Bijdrager
    Chorro

Ik vraag het me ook af. Had het graag anders gezien. Mijn verzekering verplicht mij ‘m bij de A-Mac te halen, maar ik baal daar flink van. A-Mac wilde mij ookal niet zeggen hoeveelste ik exact was op de wachtlijst. “70e ben je zeker niet, dat kan haast niet”.

Bijdrager
    Sanjeev

Ja bij de iCentre in Almere was het ook op voorraad, ik twijfel nog steeds.
    Is het netwerk van T-mobile verbeterd?
    Ik zit namelijk momenteel bij kpn, maar tmobile heeft onbeperkt internet.
    Maar het is lastig om data te verbruiken als je bijna geen netwerkdekking hebt.

Bijdrager
    Nickalicious
    Chorro op 13 januari 2011

Echt wel, gisteren bij de HTR… 2 stuks van 32GB op vrije voorraad… Ik heb m\’n bestelling inmiddels sinds begin deze week lopen bij A-Mac

Dus stel jij koopt de 1e van deze 2 en ik de tweede dan is er toch vrijwel geen voorraad?

Bijdrager

Mijn iPhone was gestolen, en als ik een nieuwe wilde duurde het bij T-Mobile nog zeker meer dan een maand.
    Gewoon naar telefoonkopen.nl gaan, daar hebben ze, ze meestal binnen 2 weken, met zekerheid.

Bijdrager
    Sanjeev
    Bijdrager
    Chorro
    Nickalicious op 13 januari 2011
    Chorro op 13 januari 2011

Echt wel, gisteren bij de HTR… 2 stuks van 32GB op vrije voorraad… Ik heb m\\\’n bestelling inmiddels sinds begin deze week lopen bij A-Mac

Dus stel jij koopt de 1e van deze 2 en ik de tweede dan is er toch vrijwel geen voorraad?

Vrijwel geen voorraad nee, maar er zijn dus ook geen (hele lange) wachtrijen bij de meeste resellers.

Ben bij de HTR in Utrecht geweest: Op vrije voorraad
    A-Mac Utrecht: Op bestellijst
    Telefoonkopen.nl Utrecht: Op vrije voorraad
    The Phone House Utrecht: Had de optie om ze de dag erna op voorraad te hebben, maar wel op bestelling
    Media Markt Utrecht: Geen voorraad.

Ik vind het ronduit opvallend dat bijvoorbeeld A-Mac al 3 weken geen voorraad heeft, terwijl de anderen dat soms wel hadden. Komen die dan niet rechtstreeks bij Apple vandaan?

Bijdrager
    arieboomsma

BelCompany Amstelveen: shitload aan iPhones…

Bijdrager
    arieboomsma

O wacht, het gaat over T-mobile iPhones… BC heeft wel veel voor KPN en Vodafone. Ik hoorde geruchten dat T-mobile bewust de voorraad laag houdt, om ook de HTC Desire te kunnen verkopen… :/

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.