5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    steene

Nieuwsbrief naar 3400 leden versturen werkt niet

Ik heb een sjabloon aangemaakt voor mail.
    Als ik dat naar individuen mail werkt dat prima.

Ik las dat je in je adresboek een groep kunt aanmaken en dan kunt mailen naar die groep via Mail.
    Met andere woorden ik maakte een CSV bestand van mijn 3400 leden. Ik importeerde dit in adresboek en die zitten nu allemaal in de map: “Leden”.

Die map versleep ik naar mail. Ik open m’n sjabloon, pas m’n tekst aan en send…

Maar helaas het was te mooi geweest, het werkt niet.
    Allicht is het teveel ineens?

Hoe kan ik dit oplossen?

Bijdrager
    Eelco

Waarschijnlijk staat jouw provider niet toe dat je een e-mail naar zo veel mensen verstuurt: dit zou namelijk ook kunnen betekenen dat een of ander programma jouw computer heeft overgenomen wat spam verstuurt.

In het verleden ben ik zo wel eens afgesloten door mijn provider…

Bijdrager
    Maikelw

Je kunt daar beter gewoon een bedrijf voor inhuren, kost het je een euro of 100 maar je weet dat je nieuwsbrief overal goed is te zien (verschillende mail clients) en dat hij niwt aankomt in de spam boxes, want op deze manier gaat dat wel gebeuren;)

Niemand die je e-mailtje zal lezen… Betaal ik persoonlijk liever 100 euro:)

Succes;)

Bijdrager
    Donnie Darko

Probeer eens via MailChimp of AWeber. Succes.

Bijdrager
    KingAchille

De provider zal inderdaad niet toestaan dat zulk een hoeveelheid mails in een keer verstuurd kunnen worden. Wat je kan proberen is om enkele mails per uur te sturen (je kan daar een eenvoudig php-scriptje voor schrijven) of je kan de terechte opmerking van Donnie Darko proberen en je een (gratis) account van MailChimp aanschaffen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.