6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    stefonline

Angry Birds op iPad en iPhone welke score staat in gamecenter?

Zoals het onderwerp al zegt heb ik een spelletje(angry brids) op mijn iphone en ipad. Nu speel ik het eigenlijk alleen maar op mijn ipad en daar heb ik ook veel punten. Maar in gamecenter staat de score van het spel van mijn iPhone die heel erg laag is. EN dat wil ik dus niet.
    Weet iemand hoe ik dit verander. Ik heb het spel al van mijn iPhone afgehaald en gamecenter eens af en aangemeld op de iPad maar dat is het niet.

Stefan

Bijdrager
    Thoomas

Ik weet niet of je het al hebt geprobeerd, maar je moet Angry Birds opstarten terwijl je met internet bent verbonden (bijv. via Wi-Fi). Dan hoor je tijdens het opstarten een Game Center melding te zien van “Welcome back, [naam]”, en dan wordt je score bijgewerkt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Daarrond heb ik een vraag…
    Bij mijn Angry Birds gebeurt dat goed (mijn scores worden geupdatet)… Bij flight control niet. Ik heb ondertussen 280 vliegtuigjes doen landen én toch blijft mijn score in gamecenter op 66 staan. Ik krijg wel de melding ‘welcome to gamecenter’.

Bijdrager
    nookie

Een nieuwe gebruiker aanmaken in gamecenter? Of kan dat niet?

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat gaat niet werken vrees ik, mijn appleid is nl. verbonden met gamecenter, anders werkt niet. En ik ga geen nieuwe aanmaken, ik heb er al vier…:lol:

Tevens is de kans bijna nihil dat het iets heeft te maken met mijn Gamecenter, aangezien mijn andere games zoals AngryBirds, Predators en Realracing wél gewoon updaten. Het probleem ligt waarschijnlijk bij het spel…

Bijdrager
    stefonline

Nou mijn iPad gamecenter doet niet updaten hoor. Is er een manier omdat toch te forceren?

Stefan

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.