8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

VPN zonder abonnement maar 'pay what you use' ?

Bestaan er zulke VPN providers waarbij je geen abonnement afsluit maar je gewoon data koopt, en als het op is dat je weer nieuwe data kunt kopen? Welke providers hebben dit? Ik ben er zelf 1 tegen gekomen en dat is Private Tunnel, maar wil er een aantal zien alvorens een keuze te maken.

Bijdrager
    tarun

Ik gebruik PrivateTunnel al een paar jaar en bevalt me uitstekend.

Bijdrager
    computer space

Cryptostorm. Ook geniale anonieme aanschaf van bundels. Koop vaak 1x per maand 1 week toegang voor 1$40.

Bijdrager
    erwin33

Ik gebruik alleen VPN voor bepaalde websites, dus een abo heeft niet zoveel zin voor mijn gebruik, dus vandaar mijn vraag. Nu las ik iets over Open VPN en VPNBook.com in combi met een Open VPN app Tunnelblick, dit zijn gratis open VPN servers waar je gebruik van kunt maken. Iemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    tarun

Geen eigen ervaring. Wel gelezen dat gratis VPN vaak veel trager is.

Bijdrager
    TBITW
    tarun op 07 december 2016

Geen eigen ervaring. Wel gelezen dat gratis VPN vaak veel trager is.

Hij vraagt dan ook niet om een gratis VPN service, maar om een “pay what you use” service. Ik zal het even voor je vertalen: “Betaal voor wat je gebruikt.”. Let op dat het woordje “gratis” niet in de vertaling zit.

Bijdrager
    McPim
    TBITW op 07 december 2016

Hij vraagt dan ook niet om een gratis VPN service, maar om een “pay what you use” service. Ik zal het even voor je vertalen: “Betaal voor wat je gebruikt.”. Let op dat het woordje “gratis” niet in de vertaling zit.

Tsjonge jonge TBITW, goed geslapen? In de tweede post van erwin33 heeft hij het over een gratis alternatief en stelt een nieuwe vraag. Daar reageert tarun op. Begrijpend lezen is ook een kunst..

Bijdrager
    erwin33

Die gratis open VPN heb ik hier al even getest, maar dat is ook niet alles inderdaad. Daarom blijft mijn openingsvraag gewoon staan.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.