12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    erwin33

VPN providers die data verkopen i.p.v. subscriptions zoals b.v. PrivateTunnel

Ik heb nu een trail van Private Tunnel, en mij bevalt hun data verkoop wel i.p.v. dat je een subscription neemt voor een maand, 3 maanden of een jaar b.v. Je koopt bij hun data voor een bepaald bedrag 100 gig voor 12 uur b.v.
    Zijn er nog andere VPN providers die deze mogelijkheid hebben i.p.v. een subscription? Ik gebruik namelijk niet altijd VPN dus is alleen data kopen die ongelimiteerd bruikbaar is totdat het op is, perfect.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Een poosje zoeken en je vindt aanbiedingen van VPN providers voor een paar euro per jaar met alle vrijheid die daar bij hoort…!!

Ik betaalde ooit 12 euro voor 3 jaar.., ongelimiteerd en ook voor iOS.

Het kan ook gratis, via je eigen router misschien.

Pas is in dit forum daar uitgebreid over ‘gesproken’.

Bijdrager
    jph

Ik heb via stacksocial voor 20€ ongelimiteerd gekocht bij tigervpn. Weet nu niet of deze aanbieding nog geldig is.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@jph,

ook voor 3 jaar?

Bijdrager
    erwin33

Via router gaat niet, of de experiabox van KPN moet het ook aan kunnen?

Verder ben ik echt op zoek naar data kopen i.p.v. per maand, 3 maanden of jaar subscriptions zoals PrivateTunnel aanbied b.v. Ik kwam alleen PrivateTunnel tegen dus die ben ik nu aan het proberen, maar welke andere bieden dit ook aan. Zie door de bomen het bos niet anders.

Bijdrager
    erwin33

VPN Unlimited eens geprobeerd. Maar daar kwam ik op iets uit wat ik bij PrivateTunnel niet had, en dat is de z.g.n. profiles voor alle servers. Je kunt daar niet makkelijk switchen tussen server locations, je moet elke keer weer hetzelfde profile installeren en accepteren. Niet handig. Is dat buiten PrivateTunnel bij elke VPN provider want dat vind ik niet handig?

Bijdrager
    Franky Mac

Bij diverse VPN providers kun je daarvoor een programma downloaden. Ik gebruik Private Internet Access en die hebben voor de Mac, Windows en iOS programma’s waarmee je makkelijk de verbinding kunt opzetten en switchen tussen de verschillende locaties. Heeft men dit niet, dan kun je bijvoorbeeld voor de Mac een programma zoals Viscosity gebruiken.

Bijdrager
    erwin33

Zijn daar ook gratis versies van? Beetje omslachtig om hier weer apart programma voor te moeten gebruiken b.t.w.

Bijdrager
    erwin33

Overigens denk ik dat het toch IPVanish gaat worden, daar heb je zo’n apart programma niet nodig zag ik. IPVanish staat wel goed bekend zo te zien.

Bijdrager
    Franky Mac

Zo’n programma maakt het makkelijker. Downloaden, installeren, credentials erin zetten en je kunt beginnen met het opzetten van een VPN verbinding.
    Bij IPVanish kun je ook een speciaal programma downloaden:
    https://www.ipvanish.com/visualguides/app/MacOSX-V2/

Bijdrager
    erwin33

Maar bij IPVanish, en ook bij PrivateTunnel hoef je niet zo’n apart programma er bij te gebruiken. Dat is alles in 1 en alles regelt zich vanzelf. Dat vind ik toch wat handiger.

Bijdrager
    jph
    JoopJoopJoop op 09 januari 2016

@jph,

ook voor 3 jaar?

Sorry voor het late antwoord, maar deze actie is (was) unlimited.
    Kijk eens op stacksocial, er zijn daar regelmatig zo een acties.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.