13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    JoopJoopJoop

VPN liefst gratis, Opera?

Ik zou graag VPN (gratis) willen gebruiken.

Gezien dat dat met Opera zou kunnen.

Heb ik dan ook een VPN verbinding bij gebruik van Transmission bij het downloaden van een Torrent?

Iemand goede ervaring met een apart gratis VPN programma? welke?

Gr. Joep.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Inmiddels CyberghostVPN gevonden, gratis omdat die 5 maal zo langzaam is als de betaalde versie..

Iemand ervaring hiermee??

VB, Joep.

Moderator
    Raymon Mens

De VPN van Opera werkt op macOS alleen in de browser. Verder zou ik oppassen met gratis VPN-providers en goed bekijken of ze je data met anderen delen.

Bijdrager
    Furbz

Die gasten hebben servers nodig en moeten ze gewoon betalen.
    Gratis is een farce!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@raymon,

Opera met VPN werkt volgens Opera al sinds 2013 niet meer met torrents.

Gratis CyberhostVPN valt ook af inmiddels, bij aanmelden meldt die zich met er zijn nog 4000 wachtenden voor u!!!!!!!

Graag nog wat tips met ervarigen van tevreden VPN gebruikers…?

Bijdrager
    pruus

Er wordt door vele voordelige aanbieders een grote bandbreedte aangeboden en in de praktijk niet. Dus als je het echt nodig hebt. Neem dan een goede VPN-provider.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@pruus,

Ervaring met een goede VPN provider??

VB, JOEP

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik ben erg tevreden met TorGuar, snel en stabiel. Een VPN zal denk ik meestal een stuk langzamer zijn dan een open verbinding. “Gratis” bestaat niet in deze wereld, hoe graag je dat zou willen, de prijs is meestal je privacy en is dit nu niet juist de reden om een VPN te gebruiken. De nieuwe chinese eigenaren van het verkochte Opera zou wel de laatste partij zijn die ik een VPN zou toe vertrouwen.

Bijdrager
    computer space

Cryptostorm. Kun je ook af en toe een week nemen voor 1$80, maar ook per maand pf per jaar. En echt anoniem, je hebt geen account en de sleutel moet je zelf hashen. Snowden gebruikt het ook.

Bijdrager
    Rokit8

Gratis VPN? Ik zou er niet aan beginnen, waarschijnlijk monitoren ze je user-data en verkopen het door. En dat is dan nog het minst erge wat kan gebeuren.

Bijdrager
    Shmoo

Zou je Computer Space niet helemaal stuk willen knuffelen. ?

Bijdrager
    TechyJ

ExpressVPN maar die is alles behalve gratis. Komt wel goed uit de vergelijkende testen.. Kan je alles mee doen wat je van een VPN kan wensen (Netflix, torrents), maar daar betaal je wel voor. Gratis alternatief dat oké lijkt te zijn is Windscribe, of misschien Tunnelbear.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.