30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)
  • Q:

Bijdrager
    janbergstra

VPN ervaringen

Bij Mac App Deals nu toch wel een interessante aanbieding:

VPN Unlimited: Lifetime Subscription (voor 5 devices), $ 39 met nog eens extra 10% korting als je je aanmeldt bij Mac App Deals.

https://exclusives.macappdeals.com/sales/vpn-unlimited-lifetime-subscription

Overigens is “lifetime” in dit geval 100 jaar:)

Meer info: https://www.vpnunlimitedapp.com

(hopelijk mag ik dit melden, of is dit soort reclame hier niet toegestaan?)

Heeft iemand ook ervaring met deze VPN?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 7 maanden geleden door  janbergstra. Reden: extra info link toegevoegd
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 2 maanden geleden door  Night. Reden: Verplaatst + algemene Wiki post

Moderator
    Raymon Mens

We hebben een mooi centraal aanbiedingen topic waar je het wat mij betreft (ook) in kunt plaatsen.

Bijdrager
    leavestone

10 % Korting en je koopt daar spam mee!

Heb jij gebruikservaring met deze VPN Review? Tenopzichte van andere? Op deze manier ben je gewoon een spammer. Dus ongepast!

Bijdrager
    janbergstra

@raymon Excuus, kan jij het als moderator daarnaar toe verplaatsen? Alvast bedankt.

@leavestone Zelf gebruik ik deze VPN al een tijdje en heb er verder geen belang bij, ik vond het een goede aanbieding, niet mijn bedoeling om te spammen.

Bijdrager
    pruus

Vanuit gebruikerservaring ben ik slecht gestart met VPN-unlimited. Op de iPhone draait hij stabiel, soms een afhaker. Op de iPad vaker last. En op de mac regelmatig, als de machine uit de sluimerstand komt, geen verbinding. Eerst handmatig. Ze zijn de kwaliteit wel aan het verbeteren. Op de iPhone/iPad kun je nu gemakkelijker een ‘vanaf’-locatie selecteren. Mooi gedaan.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@pruus,

Ik heb bijna dezelfde ervaringen, behalve dat het op de iPad redelijk werkt, op de iPhone zeer matig en in OSX slecht..
    Onbetrouwbare software dus…

Ik klaag hier al maanden over, support is er niet…

Ik heb overigens ongeveer 10 euro voor drie jaar betaald ooit bij aan actie, dat is wat mij betreft beter dan 40 euro voor 100 jaar… wel goedkoper als je net geboren bent…

Bijdrager
    Marcel

Ik heb nu Goose als VPN op proef maar ze missen toch wat dingen, nu denk ik aan twee alternatieve PIA en NordVPN ,deze komen in prijs met elkaar overeen. Wie heeft ervaring met PIA en/of NordVPN. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen

Marcel

Bijdrager
    JohnH

PIA op m’n iPhone en iPad via OpenVPN en op m’n Mac via hun eigen progje.
    Bevalt prima, al jaren.

Bijdrager
    koen

Kun je daarmee naar de NL tv kijken vanuit het buitenland?

Bijdrager
    Marcel

Hoeveel verschil in snelheid met en zonder VPN met PIA. Bij Goose met NED server zit ik op een verschil 2-5% En ja als hij op een NED server staat kan je NED tv bekijken

Bijdrager
    MacCrack

PIA is goed maar wel gevestigd in de VS. Ze houden nu geen logs bij maar dat kan met éen decreet van Trump natuurlijk zo veranderen. M.a.w. je bent niet veilig als hij in zijn jacht op ilegale downloaders inzage in de administratie eist. Een VPN provider die niet onder Amerikaans en/of Europees recht valt is veilger. Het verdient aanbeveling je even te in te lezen op een paar sites. Ik geef je een paar links om te beginnen, maar er zijn er uiteraard nog veel meer.

Which VPN Services Take Your Anonymity Seriously?

http://www.vpn-providers.net/

https://www.bestvpn.com/

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Iemand ervaring met Opera en de gratis VPN daarbij?,

wel een beperking in data dacht ik, maar Gratis en de server staat in Canada.

Bijdrager
    Marcel

Ik heb opera met VPN, ik vind het perfect. Weinig verschil in snelheid met en zonder VPN. Onbeperkt data gewoon even proberen

http://www.opera.com/nl/computer/mac

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@marcel,

Ik dacht dat er een data beperking was van 500MB. per maand.

Heb je een bron waar te vinden is dat het onbeperkt is???

Ik vind trouwens wel info dat het hier niet gaat om een echte VPN maar alleen om een proxy.
    Het word overigens door Opera voluit VPN genoemd.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  JoopJoopJoop.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Night.

Bijdrager
    Marcel

Bij de VPN staat nu gebruik van 12.9 Gb en tevens staat er ” je hebt onbeperkt VPN data” dus……

En dit staat online bij Opera

Houd je gegevens veiliger en meer privé
    Opera zorgt ervoor dat je veilig kunt browsen zodat je je kunt concentreren op de inhoud. Onze veilige browser beschermt je tegen fraude en malware op het internet. Wil je meer privacy online? Probeer dan onze onbeperkte, gratis VPN-functie.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@marcel,

Ik heb inmiddels de tekst “onbeperkte VPN data” ook binnen Opera zelf aangetroffen…

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@marcel,

Het valt me wel op, dat je als TS vragen stelt over andere VPN oplossingen terwijl je zeer tevreden lijkt te zijn over Opera met VPN????

Bijdrager
    Marcel

Beschermt alleen je browser maar niet de rest zoals sabnzb ect.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@marcel,

Duidelijk, heb je wel eens onderzoek gedaan naar een gratis volledige VPN toepassing?

Bijdrager
    Imade
    MacCrack op 25 februari 2017

PIA is goed maar wel gevestigd in de VS. Ze houden nu geen logs bij maar dat kan met éen decreet van Trump natuurlijk zo veranderen. M.a.w. je bent niet veilig als hij in zijn jacht op ilegale downloaders inzage in de administratie eist. Een VPN provider die niet onder Amerikaans en/of Europees recht valt is veilger. Het verdient aanbeveling je even te in te lezen op een paar sites. Ik geef je een paar links om te beginnen, maar er zijn er uiteraard nog veel meer.

Which VPN Services Take Your Anonymity Seriously?

http://www.vpn-providers.net/

https://www.bestvpn.com/%5B/quote%5D

Dat kan in feite overal bebeuren, ieder land kan ineens zeggen van hoppa er moet worden gelogd.
    Gaat straks in Nederland ook wel weer moeten gebeuren.

Bijdrager
    App69

Zonder Opera VPN.

Met Opera VPN

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  App69.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@app69,

Wat een enorm verschil, volgens @marcel hier is er weinig verschil tussen met en zonder Opera VPN.

Bijdrager
    App69

@ JoopJoopJoop, vond ik ook. Daarom dat ik even deze screenshots geplaatst heb.
    Het verschil is te groot. Gebruik daarom geen VPN meer.

Bijdrager
    Marcel

Ik heb die ervaring absoluut niet maar ik ben nu wel overgegaan op de VPN server NordVPN voor $ 3.29 per maand voor 2 jaar. Ook daar 1 a 2% verschil met speedtest. 50/25 zonder VPN 47/21 met VPN Opera. Met NordVPN blijf op 50/25 met server United Kingdom en Germany

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@marcel,

Heb je wel eens onderzoek gedaan naar een gratis volledige (dus niet alleeen voor Opera) VPN toepassing?

VB. Joep

Bijdrager
    Marcel

Nee heb er te veel negatieve dingen over gelezen , reclame, knijpen ect. Ik heb er nu geen omkijken naar de komende 2 jaar

Bijdrager
    Ganymedus

Is dit niet een beetje dezelfde discussie/tread die je eerder gestart bent: https://www.onemorething.nl/community/topic/opera/ ?

Terug on topic.
    De vraag is echt welke risico’s je wilt afdekken.

Wil je gewoon wat privacy en af en toe een filmpje via Kodi streamen, dan voldoet een VPN a la PIA prima. Mijn ervaring is dat deze net iets betere snelheden heeft dan NordVPN. Natuurlijk kan het moment komen dat PIA logverslagen gaat bijhouden. Dit zullen ze je dan melden en dan heb je de mogelijkheid om te zoeken naar een ander. Ik verwacht persoonlijk niet dat dhr. Trump geïnteresseerd zal zijn wie er via VPN een film kijkt.

Voor dingen die echt onacceptabel zijn, en ik neem aan dat wij daar niet over hoeven uit te wijden hier, is VPN maar een beperkte oplossing. Dit is zolang je verbonden bent met de VPN server te traceren. Daarvoor zul je moeten zoeken naar geheel andere alternatieven.

Bijdrager
    Thomasjwz

Als je toevallig een mac over hebt (altijd thuis hebt staan) kun je ook de server applicatie downloaden uit de Mac App store en je eigen VPN server opzetten. Ik gebruik het al geruime tijd en kan vanuit elk land makkelijk verbinding maken met een Nederlands netwerk. Inclusief Nederlandse TV kijken etc.

Bijdrager
    r.heijma

+1 voor een mac server. Of als je NAS hebt staan laat je die als vpn server draaien. Met Synology erg makkelijk te doen.

Bijdrager
    TechyJ

NordVPN vind ik het afgelopen jaar wel steeds langzamer geworden, in elk geval vanuit Nederland. Ik heb wel eens gelezen dat ze vanuit de States heel goed zijn, maar vanuit Europa beduidend langzamer. Heb even geen bron meer, dus pin me er niet op vast. Ze ondersteunen wel downloaden en Netflix, wat pluspunten zijn want niet alle VPN’s ondersteunen dat. Maar ik vind ze zelf eigenlijk te langzaam in combinatie met Netflix momenteel. PIA kan ik je weinig over vertellen. Waar wil je je VPN voor gebruiken? Denk dat dat ook nog wel belangrijk is

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 56)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.