8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

VPC7

wat zijn jullie verwachitngen van VPC 7 ?
    gaan jullie hem kopen ? en wat is de juiste release ?

Bijdrager
    WebJ

Het blijft maar uitstellen hè, net zoals Longhorn en SP2 voor Windows XP. Maargoed, dat heb je ook met Apple (levertijd apple store iPod mini ± 4 weken!!).

Ik verwacht vrij weinig, omdat ik op een G4 werk en ze speciaal werken ‘m voor de G5 te optimaliseren verwacht ik er heel erg weinig van, maar we zullen zien.

Bijdrager
    bassbug

Werken met zo’n emulator zal nooit iets bruikbaars opleveren.

Toen, dan praten we over voor 2000, was het handig omdat de PC prijzen nog te hoog waren om zomaar erbij te hebben.
    Nu kan je een PC voor ronde de 300-500 euro op de kop tikken die tig malen sneller is dan de trage VPC. Als je het op de 2e hands makrt kijkt gaat de vergelijking helemaal mank. Waarom zou je uberhaupt een trage PC in je Mac willen hebben?:?

Bijdrager
    Sad

VPC 7 is al naar tijdschriften en websites gestuurd zodat ze het kunnen reviewen. Dus het zal niet al te lang meer duren.

Ze wachten met de release tot na XP service pack 2 (wat nergens op slaat) en die wordt inmiddels verspreid onder grote bedrijven.

Ik verwacht dat je gewoon XP kan draaien en dat het op een G5 lekker 64 bits en snel is.

Inactief
    Anoniem

ik reken op P3 snelheid …

Bijdrager
    macpro

Kreeg vandaag van een collega te horen dat SP2 niet geïnstalleerd mag worden bij ons.
    Schijnt een negatief advies van o.a. IBM te zijn over de kwaliteit.

Bijdrager
    Esquare
    ”Neo_Piko”

ik reken op P3 snelheid …

P3 wat? 100, 1000, 3000 MHz?

Inactief
    Anoniem

Pentium 3 …. 500 mhz ofzo dat zou al aardig zijn voor een emulator.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.