14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

Vorige modellen voor een stuk minder bij de Appleshops

Weer even geleden dat ik mijn aandelen MM een boost heb gegeven;)

Was laatst in de Appleshop en zag dat de vorige modellen lekker geprijsd waren.

iMac

MB323 € 949,- met extra 1 GB geheugen.
    MB324 € 1149,-
    MB325 € 1349,-

Mac Mini

MB138 € 499,-
    MB139 € 549,-

MacBook Pro

MB471 € 2199,-

Cheers!

P.s Was in de Appleshop in Eindhoven, zag daar ook nog wat leuke andere aanbiedingen en de belofte dat de Demo modellen voor minder weggingen bij het omzetten naar de nieuwe modellen op de tafels.

Even uit het hoofd de 402N/B en de 404N/A € 729 en € 949,- pin me d’r niet op vast, maar veel zal ik er niet naast zitten.

Bijdrager
    puntKoen

Dit zijn gewoon de normale EoL-prijzen. APR’s hanteren deze prijzen ook.

Bijdrager
    koekiewous

Tsja daar kom ik niet (in Eindhoven dan en bij de andere was ik niet toevallig pas net).
    Maare hoe meer winkels hoe beter toch?

Bijdrager
    prullenbak

die oude mini zou voor 399 over de toonbank moeten gaan, dan was t nog wat. Of voor 499 met toetsenbord en muis. Nu komt ie na alles erop en eraan nog op teveell geld voor zo’n oud model…

reken maar uit wat ie kost nadat je alles erbij hebt, incl n fatsoenlijk scherm, kun je bijna een imac kopen, die dan toch een stuk mooier is…

Bijdrager
    iMarc

Query:

Is het mogelijk om een Mac Mini als Media Center te gebruiken en dan rechtstreeks aan te sluiten op een LCD TV: Sony Bravia?
    Zo ja, welke aansluitingen gebruik je dan voor video en audio?
    Mijn MacBook Pro heeft een DVI uitgang die ik verbindt met dezelfde TV met een HDMI kabel (met DVI verloop), echter DVI op de MBP stuurt geen geluid mee. Is dit wel het geval op een Mac Mini? Of is er een andere manier om beeld en geluid digitaal door te sturen?

BVD

Bijdrager
    Demon Hunter
    ”iMarc”

Query:

Is het mogelijk om een Mac Mini als Media Center te gebruiken en dan rechtstreeks aan te sluiten op een LCD TV: Sony Bravia?
    Zo ja, welke aansluitingen gebruik je dan voor video en audio?
    Mijn MacBook Pro heeft een DVI uitgang die ik verbindt met dezelfde TV met een HDMI kabel (met DVI verloop), echter DVI op de MBP stuurt geen geluid mee. Is dit wel het geval op een Mac Mini? Of is er een andere manier om beeld en geluid digitaal door te sturen?

BVD

Nee DVI stuurt nooit geluid mee, om de Mini qua geluid aan te sluiten moet je een stereo jack naar tulp gebruiken:

Of een Toslink:

Bijdrager
    iMarc

Ok,

Maar op mijn MBP is de audio-out jackplug gedeeld analoog/digitaal.
    Is dit ook het geval bij de Mac Mini of is TOS link de oplossing voor digitaal geluid?

M

Bijdrager
    Demon Hunter
    ”iMarc”

Ok,

Maar op mijn MBP is de audio-out jackplug gedeeld analoog/digitaal.
    Is dit ook het geval bij de Mac Mini of is TOS link de oplossing voor digitaal geluid?

M

Ja op Mini hetzelfde, Toslink is idd voor digitaal geluid, moet nog wel een klein opzetstukje op zodat ie in de ingang van de Mini(of MB of MBP allemaal dezelfde aansluiting) kan. Bij verschillende APR’s verkopen ze een Toslink kabel met zo n opzetstukje zodat je hem met je Mac kan gebruiken. Weet alleen niet of je TV een Toslink ingang heeft(denk van niet), in dat geval heb je een versterker nodig of natuurlijk analoog aansluiten met stereo jack>tulp;)

Bijdrager
    iMarc

Ok bedankt

Nu nog op zoek naar een mac mini voor weinig…

Bijdrager
    koekiewous

:sotp:

Bijdrager
    koekiewous

325 = nu €1199.

Bijdrager
    snipper
    ”koekiewous”

Was laatst in de Appleshop en zag dat de vorige modellen lekker geprijsd waren.
    […]
    MacBook Pro
    MB471 € 2199,-

2200 euro is best veel geld, zelfs voor een degelijke laptop.

Moderator
    unSOUND
    ”iMarc”

Ok bedankt

Bedenk wel dat de oude mini’s niet geschikt zijn om fullHDte spelen, en de nieuwe wel.

Bijdrager
    koekiewous
    ”unSOUND”
    ”iMarc”

Ok bedankt

Bedenk wel dat de oude mini’s niet geschikt zijn om fullHDte spelen, en de nieuwe wel.

Zeker waar, maar niet voor iedereen een probleem, HD is ook best full;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.