5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    12349843

‘Vorige Directory’ knop in de finder

Als je nu gewoon een map in de finder opent, heb je een back knop en dan ook een volgende knop. Maar je hebt geen knop om naar de vorige ‘directory’ of map te springen zeg maar. Bij RBrowser (ftp progg.) heb je dat wel en ik vroeg me af waarom ze dat ook niet bij de finder er in bouwen. Het lijkt mij wel handig. Misschien komt het wel bij de volgende update van 10.3.x? :innocent:

Bijdrager
    Ruben
    ”Jmvdtoorn”

Maar je hebt geen knop om naar de vorige ‘directory’ of map te springen zeg maar.

Als je je toolbar aanpast heb je ook keuze uit een icoontje met drie lijntjes schuin onder elkaar en een pijltje ernaast. Die zet ik er altijd meteen als eerste weer tussen als ik de boel opnieuw installeer, want die doet precies wat jij zoekt (als ik je goed begrijp). Klik je op het pijltje, dan krijg je de hoger gelegen folder te zien, maar ook de folders daar allemaal boven, tot aan de harddisk toe. Reuze makkelijk…

Bijdrager
    scab

Onder ‘Weergave -> Pas knoppenbalk aan’ kiezen voor de optie ‘Pad’.

Bijdrager
    12349843

okay dank jullie.. ben alleen niet zo goed in die nederlandse computer termen want ik heb een engelse :D

Bijdrager
    michelvdb

Command+klik op het proxy-icoon dat midden bovenaan het venster staat.
    Het hele pad ligt dan voor jou open.
    Dat was ook al zo in OS 9, oudere OS’en heb ik niet gekend.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.