10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Minnie

Voorvertoning weg

Hallo,

Vraagje, helemaal blij met een nieuw leopard geinstalleerd op mn macbook..
    Maar tijdens het openen van een jpeg opende die deze in ‘ ColorSync-hulpprogramma’
    Ook kan ik voorvertoning niet meer vinden. Wat ik altijd super handig vond..

Kan iemand mij hierbij helpen

Bedankt

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Kan je Voorvertoning wel zien bij Programma’s?

Bijdrager
    sypie

Voorvertoning kun je hier downloaden:Voorvertoning. Het bestand uitpakken en verplaatsen naar de programmamap is voldoende. (mocht je het gaan downloaden, op vrijdagavond om 23:20 is het nog aan het uploaden, kost een minuut of 5)

Bijdrager
    Oppie

Voorvertoning heet ook: Preview.
    Via ‘Toon info’ kun je ‘m weer koppelen aan (alle) jpg’s.

Bijdrager
    sypie

ColorSynch-hulpprogramma staat wel in het Nederlands geschreven volgens de TS. Ik mag daaruit misschien concluderen dat het OS in het Nederlands staat. Dan kom je Preview niet tegen.

Bijdrager
    Minnie

nee hij staat inderdaad ook niet tussen programma’s.. Is dat eigenlijk niet raar?
    Dacht dat die er altijd standaart op stond….
    Computer gewoon in het Nederlands geinstalleerd ja

Inactief
    Anoniem
    ”Minnie”

Is dat eigenlijk niet raar?

Erg raar zelfs.

Bijdrager
    Oppie
    ”sypie”

ColorSynch-hulpprogramma staat wel in het Nederlands geschreven volgens de TS. Ik mag daaruit misschien concluderen dat het OS in het Nederlands staat. Dan kom je Preview niet tegen.

Niet helemaal waar; heel dicht onder de huid is Mac OS X natuurlijk een Engelstalig, want UNIX-achtig OS.
    Neem nou het voorkeursbestand: com.apple.Preview.plist

Het was ook maar een gok, want even vreemd dat ie in het Engels staat, is dat ie er niet meer op staat…

Bijdrager
    sypie

@Oppie: je hebt gelijk. De Engelse taal in OS X is altijd nabij.

@Minnie: Heb je Voorvertoning gedownload van de locatie die ik eerder genoemd heb?

Bijdrager
    PierrevdW

Bij mij is sinds kort hetzelfde gebeurt met Voorvertoning; zou je de link nog een keer willen plaatsen ?

Heeft iemand enig idee hoe dit kan ?

Bedankt!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.