9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    robminnaert

voorvertoning opent wanneer ik een afbeelding download

Telkens ik een afbeelding van het internet opsla op mijn HD, opent de afbeelding in voorvertoning. Ik zou dit willen uitschakelen. Weet iemand hoe?

Moderator
    unSOUND

Hoe sla je de afbeelding op, door hem te downloaden ? Staat het vinkje aan bij “Open veilige bestanden na downloaden” aan ? Zet dat dan eens uit.

Als je de afbeelding gewoon vanuit de browser naar het bureaublad sleept, opent Voorvertoning zich dan ook ?

Gebruik je toevallig een Download manager ?

Bijdrager
    robminnaert

ik rechtsklik op een afbeelding (vb wallpaper) en kies opslaan als…ik kies een locatie op mijn schijf, en na de download (fractie v/e seconde) opent voorvertoning. Als ik naar het bureaublad sleep, doet ‘ie het niet, maar dan moet ik ‘m nog gaan verslepen. ik gebruik Chrome

Moderator
    unSOUND

Aha, Chrome. Dan ben ik bang dat je het in de voorkeuren van Chrome moet zoeken…

Bijdrager
    SunKeeper

Welke OS X-versie?

Ik heb het hier net getest op 10.7.2 met Chrome 17.0.963.46, en als ik daar op een afbeelding kies: ”Afbeelding opslaan als…” met bestemming Bureaublad, wordt de afbeelding gedownload, en gebeurt er verder niets.

Bijdrager
    robminnaert

heb “instellingen voor automatisch openen” gewist, en nu doet ie het niet meer. Bedankt

Bijdrager
    SunKeeper

En dat staat hier: (voor de volledigheid)

Bijdrager
    1984
    robminnaert op 12 februari 2012

en na de download (fractie v/e seconde) opent voorvertoning. Als ik naar het bureaublad sleep, doet \’ie het niet, maar dan moet ik \’m nog gaan verslepen. ik gebruik Chrome

In Firefox heb je het zelfde , echter het was mij nog nooit eerder opgevallen, omdat ik in 90% van de gevallen alles eraf sleep, enfin het is inderdaad een fractie v/e seconde, het valt eigenlijk niet op.

Bijdrager
    SunKeeper

:grin::thumbsup:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.