6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    anpi

Voorvertoning blokkeerd

Halllo Ik heb de nieuwste macmini met Lion,draait perfect alleen voorvertoning is niet bruikbaar blokt als ik prg b.v. gescande formulier wil
    bekijken.Bevoegdheden en voorkeuren gecontroleerd maar geen succes,Weet iemand een oplossing

Bijdrager
    SunKeeper

Alle versies voor Lion hadden een installatie-DVD, waarvan je in een geval als nu een losse app als Voorvertoning opnieuw kon installeren.

Bij Lion weet ik even zo snel niet hoe je dit voor elkaar kunt krijgen, behalve van een andere Mac kopiƫren en jouw versie vervangen.

[s]Ik ben zelf op dit moment niet in de buurt van een Mac met Lion, over een uur wel. Misschien is er hier iemand anders die een kopie beschikbaar wilt stellen ondertussen.[/s]

Bijdrager
    SunKeeper

Update: ik was sneller thuis dan ik dacht.

Gooi Voorvertoning even weg uit je Programma’s-map, de prullenmand in.

Download dan deze ZIP
    (klik om te downloaden) –> http://dl.dropbox.com/u/29360885/Voorvertoning-app%20Lion.zip

Pak die uit, en gooi de Voorvertoning die daarin zit, in je Programma’s-map.

Heb je daarna nog steeds het probleem?

Bijdrager
    anpi

Het heeft helaas niet geholpen,misschien wachten op update,toch bedankt voor de moeite

Bijdrager
    SunKeeper

Dan ligt het dus niet aan Voorvertoning zelf, maar aan iets anders…

Maar goed, op een update wachten kan nooit kwaad.:smile:

Bijdrager
    bladerunner

Hier ook enkele kleine problemen met voorvertoning. Soms opent voorvertoning niet of nauwelijks een afbeelding, dan weer opent voorvertoning de gewenste afbeelding + een andere afbeelding waarvoor ik niet gevraagd had…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.