10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    exilim

Voorspelling…. Apple TV2 als aller grootste Gameconsole…..

Tijdens mijn speurtocht naar interessant nieuws kwam ik het volgende tegen:

Een qoute uit een toespraak van Developer Micheal Gile: “Apple TV 2 will be the biggest game console in history,” he said. If Apple implements a way to play iOS games on the device directly, it’ll have a gigantic game library — it’s already larger than many of the biggest consoles in history combined.”

http://www.tuaw.com/2011/09/16/360idev-getting-ready-for-apps-on-the-apple-tv/

Wat mij betreft mag deze voorspelling en gedachte gauw werkelijkheid worden!!!

Gr. Bob

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, leuk idee.

Maar voorlopig is de Apple TV – ook in de tweede versie – nog steeds het hobby-projectje van Steve en zijn de verkopen volgens mij maar marginaal.

Zeker in Europa doet dat ding nog helemaal niets.

Bijdrager
    Maverick9898

Nouja als je ‘m maakt zoals je ‘m wil met je eigen videobestanden is het echt ideaal.

Bijdrager
    appievanr

Ja, laat ze eerst maar eens komen met 1080 24p ondersteuning en er weer eens een harde schijf met 1, 2 of 3 tb met dat gekloot met Muziek/Video streaming en je computer aan.

Heb nog een oude 160 Gb AppleTV deze is naar mijn mening nog beter als de nieuwe AppleTV 2. Ze hadden beter op op het oude concept door kunnen borduren met veel opslag.

AppleTV 2? Voor een paar euries meer heb je een iXtreamer met ondersteuning voor 1080 24p en Airplay en een vette opslag capaciteit naar keuze.

Bijdrager
    appievanr

Bericht was twee keer gepost.:lol: Sorry!

Bijdrager
    KarelWillem
    Maverick9898 op 16 september 2011

Nouja als je ‘m maakt zoals je ‘m wil met je eigen videobestanden is het echt ideaal.

Zeg ik ergens dat hij niet ideaal is dan?:lol:

Ik heb hem al zolang hij in Europa verkrijgbaar is. En gebruik hem elke dag met veel plezier.

Zeker in combinatie met de iPad en AirPlay is hij zó fijn!

Bijdrager
    Maverick9898

Nee, dat zeg je ook niet en ik weet dat je ‘m hebt dus dat wist ik ook wel:P. Maar dat wou ik erbij zeggen, omdat ik gewoon niet begrijp dat meer mensen ‘m gebruiken.
    De ATV1 met HDD vind ik ook erg handig. Ze zouden support moeten maken voor een HFS+ schijf die je aansluit op je ATV 2. Dat zou ideaal zijn. Kunnen ze de kosten laaghouden en degene die wil syncen kan dat dan ook. Maarja, dat ziet er natuurlijk niet Apple-achtig uit.

Bijdrager
    exilim

met dat gekloot met Muziek/Video streaming en je computer aan.

…. Ethernetaansluiting???

Bijdrager
    Maverick9898

Huh hoe bedoel je ethernet? Ook daarmee stream je.

Bijdrager
    KarelWillem

Maar vooruit. Het moet eigenlijk zijn:

Apple TV 2 can be the biggest game console in history…

Maar dan moet er nog heel wat water door de Rijn stromen, voor we zover zijn.

En dat geldt dan eigenlijk net zo goed voor de iPad en iPhone met Airplay of HDMI-aansluiting.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.