10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    lauwvdh

Voorraad batterij iPhone 6s

Hi allemaal,

Mijn vriendin en ik zijn allebei in het bezit van een iPhone 6S die vallen onder het batterij vervangingsprogramma van Apple. We ondervinden beide ook hinder van de accu (plotseling uitvallen, etc).

Nu zijn we van plan om over 2 weken naar de Apple store in Amsterdam te gaan, we zullen een week van te voren een afspraak maken (Genius Bar). Het is voor ons niet om de hoek, maar we maken er maar een dagje van. We hopen dan dat de batterij ter plekke vervangen kan worden. Heeft iemand ervaring met dergelijke reparaties? Ook heb ik gelezen dat de batterij een tijd geleden niet op voorraad was. Kan ik controleren of dat op dit moment weer wel het geval is? Zou jammer zijn als het dan niet gemaakt kan worden. Ik heb even gezocht, maar kan volgens mij niet gewoon even naar de Apple Store bellen…

Alvast bedankt!

Bijdrager
    McPim

Het nummer staat er met koeieletters :wink::nerd:

http://www.apple.com/nl/retail/amsterdam/

Bijdrager
    lauwvdh

Klopt, dit heb ik uiteraard ook gebeld. Wanneer je kiest voor applecare wordt je doorverbonden (niet met iemand in de vestiging), ik ben geen zakelijke klant dus die optie kan ik niet kiezen. Voor alle overige vragen kies 5, en dan wordt de verbinding verbroken. Tja..

Bijdrager
    Niels

Via de Apple website een afspraak maken bij de genius bar. Vermeld duidelijk dat je problemen ondervindt met de batterij en deze wil laten vervangen onder het batterij vervangingsprogramma. Je kunt er dan vanuit gaan dat alle benodigdheden op voorraad zijn, mocht dit niet het geval zijn dan kunnen ze een vervangend toestel aanbieden.

Bijdrager
    McPim

Ah, ik dacht dat je het niet kon vinden. Mm.. In principe, als ze tijd hebben, en de batterij, en je komt in aanmerking, kunnen ze het ter plekke fixen (misschien een paar uur wachten). Maar dat wil je natuurlijk wel zeker weten. Je kunt Apple zelf bellen en het uitleggen, ik neem aan dat ze je daar verder kunnen helpen.

Er zitten trouwens veel Apple Service Providers door heel NL. Hier te vinden onder ‘Service’. Er is er vast een dichter bij jou in de buurt, en via Apple kun je regelen dat je batterij daar vervangen kan worden, Dan mis je wel je dagje Amsterdam :wink: Succes!

Bijdrager
    macstremist

Uit ervaring kan ik je vertellen dat de batterijen door Apple geleverd kunnen worden en dat je bij alle Apple gecertificeerde servicepunten terecht kan. (Dus ook bij Amac bijvoorbeeld). De duur bij ASP’s is ongeveer 7-14 dagen.

Bijdrager
    defoortk

Ik heb mijn 6S die in aanmerking kwam voor het batterij programma door Apple zelf laten repareren. Even aangemeld op deze site, vervolgens de dag nadien een verzenddoosje in de bus gekregen (UPS). Binnen de week na versturen had ik ‘m al terug… Krijg je dan natuurlijk wel geen dagje Amsterdam bij;-)

Bijdrager
    Helpendehand

Het vervangen van de batterij bij een Apple store duurt zon 3-4 uur. Als je de afspraak 5 uur voor het sluiten van de Apple store gemaakt hebt dan is de iPhone nog dezelfde dag gemaakt. Er is wel een groot tekort aan iPhone 6s batterijen bij de Apple store Amsterdam want er zijn meer aanmeldingen dan ze batterijen vervangen. Ik raad zeker aan te verifiƫren bij de Apple store of de batterijen op voorraad zijn.

Bijdrager
    KarelWillem

Het vervangen van de batterij bij een Apple store duurt zon 3-4 uur. A

Nou, net als elke handige jongen zullen ze er niet veel langer dan 20-25 minuten over doen denk ik.

Bijdrager
    lauwvdh

Bedankt allemaal. Ik ga zaterdag a.s. maar even bellen met Apple om een afspraak met te maken met de store in Amsterdam voor de week er op. Zal extra benadrukken dat we een stukkie komen rijden, en dat het erg prettig zou zijn als de batterij op voorraad is Ć©n we de telefoon dezelfde dag nog kunnen komen ophalen.

Dank!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.