7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    alaska

Voorlaatste witte MacBook goede koop? Verschil met nieuwste?

Een vriend van me staat op het punt te switchen, en wil een goedkope (maar nieuwe) Apple laptop kopen.

Nu denkt hij erover deze ( de linker) te kopen:
    http://www.a-mac.nl/amac/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,537/category_id,35/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=537&category_id=35&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&vmcchk=1.

Wat is precies het verschil met deze, nieuwste witte MacBook?
    http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_mac/family/macbook?mco=MTE3MzM

Behalve de Superdrive zie ik geen verschil
    En is het een goede koop? Of te duur?

Bijdrager
    MacBoot

de witte MacBook die Apple zelf nu als nieuw verkoopt is precies dezelfde als die van de aanbieding
    alleen dan verkoopt Apple alleen nog de goedkoopste van de vorige generatie
    als je toch een witte MacBook wil dan zou ik zeker voor de aanbieding gaan:wink:

Bijdrager
    sanius

Of ga naar ProWarehouse.nl

Deze verkopen namelijk losse modellen voor een aantrekkelijke prijs. Het enige nadeel is dat je hem niet zelf kan ‘samenstellen’. Maar goed, geheugen moet je sowieso niet bij Apple kopen. Is veel te duur en elders is een harde schijf ook goedkoper (al zal je dit niet in eerste instantie willen veranderen, je kan goed vooruit met de standaard opslagcapaciteit).

Bijdrager
    KR1275

Mediamarkt heeft her en der ook interessante aanbiedingen. Gewoon in de gaten houden, zeker nu met de feestdagen.

Bijdrager
    alaska

Het enige verschil is dus dat je geen DVD’s kunt branden, wat op zich wel behoorlijk jammer is.
    Het scheelt echter wel 150 euro.
    Lastig, lastig…

Geblokkeerd
    Carp

Volgens mij klopt dat niet, lijkt op een foutje want op de Apple website staat wel de Superdrive erbij en ik kan me niet herinneren dat er een model zou zijn zonder Superdrive.

Bijdrager
    MacBoot

jawel dat was de goedkoopste, die had alleen een combo drive

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.