7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    embee

voorkeur na downloaden

Ik heb na het downloaden van een bestand aangegeven dat voortaan dat type bestanden opgeslagen moet worden. Dat gebeurt dus ook maar ik wil dat veranderen. Waar kan ik die voorkeur wijzigen? Ik heb al het volgende gedaan: downloads, tonen in finder, meer info, open met, programma geselecteerd, vinkjes gezet etc. Maar dat werkt niet afdoende. Het bestand wordt nog steeds opgeslagen ipv direct uitgevoerd na de download. Het gaat om een .ica bestand voor opbouwen van een Citrixverbinding. Het werkt overigens wel, maar het is wat omslachtig.

Bijdrager
    iBrammes

Misschien wel handig om te weten waarmee je download..;)

Bijdrager
    embee

yes, excuus: ik gebruik firefox 3.6.8. Ik heb hier neergezet omdat het volgens een instelling is die los staat van de browser, maar ik kan me vergissen.

Bijdrager
    iBrammes

Volgens mij moet je even kijken dan bij [voorkeuren] en dan [algemeen] bij firefox zelf.

Bijdrager
    embee

Helaas, maar ook dan wil firefox het bestand nog steeds opslaan terwijl ik wil dat het uitgevoerd wordt mbv een app. Dat kan ik met deze instelling van ff niet veranderen. In ieder geval bedankt voor de reactie.

Bijdrager
    embee

Probleem opgelost. De door gewenste wijziging gaat via FF, Voorkeuren, Toepassingen.

:smile:

Bijdrager
    iBrammes

:thumbsup:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.