7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    tiny

voorbeelden van de Web Photo Gallery van Photoshop

Ik heb in het verleden wel eens voorbeelden gemaakt omdat ik aan de kleine preview die je tijdens het maken te zien krijgt niet genoeg kan zien. Nu ik de oude themes in CS2 heb geïmporteerd, heb ik de voorbeelden online gezet. Handig als snelle naslag en op deze manier kunnen anderen er ook gebruik van maken. Geen hoogstandjes Qua ontwerp of fotografie. Slechts een kleine indruk van hoe Photoshop haar Web Photo Galleries maakt.

Hier is staan ze.

Bijdrager
    marloez

superhandig tiny! nu kan je in 1x zien wat je wilt! 8)

Bijdrager
    tiny

Fijn dat je het handig vindt :)

Bijdrager
    EagerB0bNerd

ja, zeker handig.
    er zitten goede tussen, zoals die Flash galleries.
    Ik zit nu zelf zoiets te maken maar is best nog weer een hoop werk

Ik vroeg me af, kan je hiermee ook meerdere galleries maken, met navigatie tussen de galleries ?
    dus dat je bijvooorbeeld vier sub-secties hebt, bijv.:
    honden
    poezen
    hamsters
    pony’s ?

Bijdrager
    tiny

Ik ben zelf niet verder gekomen dan het volgende:
    – maak van elke categorie een web photo album;
    – gooi deze samen in één map;
    – maak hier met een html-editor een site omheen met een pagina waarmee de afzonderlijke sub-sites aangeroepen kunnen worden.

Als er een manier is om ook dit te automatiseren, hoor ik het graag…

Bijdrager
    digideon

Allereerst bedankt voor ’t overzicht, erg handig! (zo kwam ik erachter dat die flashgalleries best cool zijn, nooit eerder getest…).

Meerdere galleries geautomatiseerd in 1 site opmaken is met Photoshop in ieder geval (nog) niet mogelijk.

Bijdrager
    tiny

Nee, dat niet. Maar je sleept afzonderlijke galleries heel makkelijk bv. GoLive in en daar is een centrale overzichtspagina in een paar klikken gemaakt…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.