12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Evil

Voor de liefhebbers van updates Office update

Het is weer de 2e dinsdag in de maand en Microsoft heeft voor de liefhebbers weer wat klaar staan.

Update voor Microsoft Office 2008 voor Mac 12.1.5

Deze update bevat diverse verbeteringen op het gebied van de stabiliteit, de compatibiliteit en de prestaties. Bovendien zijn in deze update beveiligingsproblemen opgelost waardoor een aanvaller de inhoud van het geheugen van uw computer kon overschrijven met schadelijke code.

Geschikt voor: Office, Microsoft Office 2008 for Mac, Office, Microsoft Entourage 2008 for Mac, Entourage

Uitgebracht op: Tuesday, December 09, 2008

DMG-bestandsgrootte: 104MB

56k-modem: 9u 4min

Microsoft Office 2004 voor Mac 11.5.3 Update

Deze update bevat diverse verbeteringen op het gebied van de stabiliteit en de prestaties. Bovendien zijn in deze update beveiligingsproblemen opgelost waardoor een aanvaller de inhoud van het geheugen van uw computer kon overschrijven met schadelijke code.

Geschikt voor: Office, Microsoft Office 2004 for Mac, Office

Uitgebracht op: Tuesday, December 09, 2008

DMG-bestandsgrootte: 15MB

56k-modem: 1u 18min

Bijdrager
    Josebo.

Hm, die stabiliteit zou wel van pas komen. Heb de laatste tijd zo vaak last van uitvallers, vooral als ik met grote bestanden bezig ben, met veel fotomateriaal. Valt-ie om de haverklap uit, behoorlijk irritant!

Inactief
    Anoniem

Via autoupdate al maanden geen update meer. moet steeds handmatig opzoek. :S

Bijdrager
    lowfi
    Bijdrager
    The JM
    ”Jeroen

Via autoupdate al maanden geen update meer. moet steeds handmatig opzoek. :S

Idem dito. Zelfs als ik handmatig controleer met auto-update vind ik niks.

Bijdrager
    St. Mobbs

Omdat ik hetzelfde probleem heb als JM vraag ik mij af of ik een update heb gemist.

Want mij office 2008 gaat van versie 12.1.3 gelijk naar 12.1.5.
    Moet daar niet 12.1.4 tussen zitten, of is die overgeslagen??

Bijdrager
    Erik Joling

Zou de disk-full bug uit Word 2004 zijn gehaald? En het verliezen van de verbinding met de server bij het bewaren van een reeds bestaand bestand in Word 2008?

Bijdrager
    bartje

Waarom kan bij mij met de Office 2004 v11.5.3 de ‘Noodzakelijke standaardlocatie’ niet worden gevonden?

Bijdrager
    lowfi

Wellicht heb je de foldernaam verandert?

Bijdrager
    bartje

Helemaal niets mee gedaan.

Inactief
    Anoniem

Kheb office 2008 ook geupdate met 12.1.5 alleen mijn Word crasht na ongeveer 10 sec. Elke keer weer. Powerpoint en Excel doen het wel.

Bijdrager
    vortex

Heb geen updates meer binnen genomen voor office08. versie die ik nu heb is nog redelijk stabiel, je kan eens een briefje schrijven zonder dat deze om de 10sec vastloopt.

Moet eerlijk zeggen, ik had een ilegale versie van MSoffice04 voor mac deze was stabieler dan de official08 die ik nu op mijn macbook gebruik, wat een rip off.

open office is beter en wat leuk is je kan meteen in pdf afdrukken en verzenden.
    Heb spijt van aankoop msoffice08, verloren geld.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.