11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

voor computer space

Weet niet hoe ik op je persoonlijke vraag kan reageren..

Via ga naar discussie vanuit de mail kom ik niet bij jou terecht lijkt het…

dus dan nu maar zo: “wordt vanmiddag vrijwel zeker opgehaald”

Groeten.

Bijdrager
    KarelWillem
    Moderator
    Pete.Z

Verplaatst naar lounge

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Karelwillem,

Is het dan niet slimmer in de e-mail de link naar http://www.onemorething.nl/profiel/computer-space/ te zetten??? of misschien dat als reply adres???

Moderator
    Mac Daddy

Je kan in de mail klikken op ‘Ga naar de discussie’ om te reageren.
    Dan kom je direct op het prive bericht uit. Je kan ook rechtsboven in de header van OMT op je avatar klikken en kiezen voor berichten en dan zie je al je prive berichten.

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@MacDaddy,

Zoals ik al schreef, heb gekozen voor ga naar discussie, blijft klote software hier bij OMT..

Bijdrager
    KarelWillem

Klikken op Ga naar profiel is niet heel erg bijzonder lastig.

In ieder geval een stuk eenvoudiger dan een nieuw topic openen om iemand te kunnen bereiken.:)

Moderator
    Mac Daddy
    JoopJoopJoop op 25 januari 2017

@MacDaddy,

Zoals ik al schreef, heb gekozen voor ga naar discussie, blijft klote software hier bij OMT..

Excuses, daar had ik overheen gelezen. Werken andere links in andere mailtjes wel dan?

Als dat niet werkt, is het inderdaad vervelend, maar je kan dus ook op je avatar rechtsboven op OMT klikken en dan naar berichten.

@KarelWillem: Je hebt helemaal gelijk, maar in dit geval wil JoopJoopJoop op een bericht reageren en dan is het handiger om naar je berichten overzicht te gaan.

Geblokkeerd
    Anoniem

Wanneer komt de nieuwe website eigenlijk? Of laat men dit gewoon doodbloeden?

Bijdrager
    koen

Welke nieuwe website?

Bijdrager
    Shmoo

Zodra men Raymon er niet meer van kan betalen en sinterklaas verboden wordt. ^

Volgens mij zijn ze al 3 jaar bezig met front-end optimalisatie alleen zien en merken wij daar niet zo veel van. Het laatste dat ik hierover gelezen heb is dat ze 10.000 regels code voor optimalisatie uit de website hebben gehaald. Geen idee, misschien waren die regels code wel giftig en verloopt daarom het afvoeren ervan wat vertraging op.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.