30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:

Bijdrager
    LEXY

Voor als je nog even wilt wachten met de iPhone..

En dat voor nog geen 80 Euries!!

Bijdrager
    DEform

Amai leuk gadget.

Zeker omdat het via bluetooth is.
    Echt leuk…

Bijdrager
    RiFF

Geinig:)

Bijdrager
    jago

zie ook: http://www.gear4store.com/product_details.php?products_id=237&show_pic=2&current_pic=0

Het is een link tussen je GSM en iPod, ziet er wel leuk uit. Vraag me af of dat met alle GSM’s gaat.

Bijdrager
    Steff

Hmmm mij wel een beetje overbodig. :?

Moderator
    unSOUND

Hoe vaak heb jij je GSM niet over horen gaan omdat je je iPod aan had staan ? Ik heel vaak. Dan is dit een geweldige aanvulling, ik ben alleen benieuwd of hij ook werkt met de iPod photo…

Bijdrager
    Yaris

Ik vind die dame aantrekkelijker dan de iPod.

Bijdrager
    Steff
    ”unSOUND”

Hoe vaak heb jij je GSM niet over horen gaan omdat je je iPod aan had staan ? Ik heel vaak. Dan is dit een geweldige aanvulling, ik ben alleen benieuwd of hij ook werkt met de iPod photo…

Daar heb je wel gelijk in alleen hoevaak voel je je telefoon trillen en neem je hem gewoon op? Ik heb dat echt elke dag wel en mis daardoor geen gesprekken.

Moderator
    unSOUND
    ”Kriska”

hoevaak voel je je telefoon trillen en neem je hem gewoon op?

• Nooit, mijn GSM heeft geen trilfunctie.

• Bovendien heb ik mijn iPod vaak op de scooter op, dan hoor ik hem niet. Maar stel dat dat wel zo zou zijn, als ik dan de telefoon op wil nemen moet ik eerst stoppen, helm af doen, handschoenen uit, dopjes uit, telefoon uit de buddy pakken en dan opnemen… maar vaak heeft de persoon dan al opgehangen. Als dat nu allemaal met 1 druk op de knop kan… heel graag.

( Ik heb hem zojuist besteld… )

Bijdrager
    KarelWillem
    ”unSOUND”

…ik ben alleen benieuwd of hij ook werkt met de iPod photo…

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Ja, dat werkt.

Bijdrager
    LEXY

Mijn telefoon heeft jammergenoeg geen Bluetooth, anders had ik haar ook gelijk gescoord. Want ik heb hetzelfde; als ik op de fiets zit en mijn mobiel in mijn tas, hoor en voel ik dat kreng niet als ik me iPod op heb.
    Eigenlijk is dit de ideale remote/headset, en ach er staat geen Apple op, ik vind haar misschien nog wel mooier dan die van Apple. Zij is er trouwens ook in het zwart.

Bijdrager
    macha

zit er nou een microfoon in dat bedieningsblokje?
    Dit is iig een beter ding dan die achterlijke bluetooth sets die ” foute” mannen altijd op hun kale kop hebben met bovenop een foute zonnebril…
    Ik heb voor mijn nano de b&o headset…geweldig als ik daaar mee kan bellen…

Bijdrager
    LEXY

Ja, zit een microfoon in.

Moderator
    unSOUND

Nou, ik heb hem binnen hoor ! 8)

Hij is bijzonder mooi vormgegeven, in de stijl van Apple. Dus geen waterpistool-plastic, geen dikke gietnaden, hij is heel netjes. De Blueye heeft een micro-USB aansluiting. Hierop kan de meegeleverde Dock-kabel, en er zit een verloopstukje bij naar een gewone USB aansluiting waarmee je hem in je Mac prikt voor eventuele firmware updates.

Daarna was het simpelweg de GSM laten zoeken naar een Bluetooth headset…

…en was de blueye klaar voor gebruik. Zodra de telefoon ging werd de muziek gepauzeerd, en kon ik het gesprek voeren. Daarna werd de muziek automatisch weer gestart… ideaal.

Al met al een goed stukje techniek. Enige reden die ik had om van mijn iPod photo af te stappen was namelijk de mogelijkheid van de FM radio remote, maar die functie heeft de blueye dus feilloos overgenomen, met ook nog eens de functie van headset voor mijn GSM… Voor mij dus geen iPhone of nieuwe generatie iPod + FM remote, ik ben nu weer helemaal up-to-date.

Bijdrager
    tommy666

Thx voor de mini-review,unSOUND.Kheb er gelijk ook eentje besteld:D

Bijdrager
    pietersteijger

Geniale uitvinding…
    Alleen jammer dat ik geen iPod heb:(

Moderator
    unSOUND

Nog een ontdekking:

Je kunt de Blueye eventueel puur als headset gebruiken, en de draadloze afstandsbediening van Griffin gebruiken. Alleen het volume werkt dan niet, omdat het geluid nu via de line-out van de dock-connector komt, en die kun je alleen bedienen via de Blueye zelf.

Bijdrager
    LEXY

Veel plezier ermee unSOUND! Ik zou er bijna een BlueTooth telefoon voor kopen…

Bijdrager
    Juch
    ”unSOUND”

• Bovendien heb ik mijn iPod vaak op de scooter op…

tja, dat mag dus niet he;)

Ziet er wel gaaf uit UnSound. Kun je zelf ook vanaf je iPod een telefoontje beginnen, of is het beperkt tot antwoorden?

Moderator
    unSOUND
    ”Juch”

tja, dat mag dus niet he;)

Dat mag wel degelijk. Anders zouden slechthorenden ook niet de weg op mogen, en zouden auto’s geen autoradio mogen hebben… zolang je de sirenes van een auto met spoed maar kunt horen, dat is de enige eis.

”Juch”

Kun je zelf ook vanaf je iPod een telefoontje beginnen, of is het beperkt tot antwoorden?

Dat kan vanaf de afstandsbediening. Gewoon de knop indrukken en de naam noemen. Moet je wel voice-dailing hebben natuurlijk.

Bijdrager
    Juch

zover ik het me herinner van de theorie is dat je maar max 1 oordopje in mag hebben.

ww.driversxm.nl

De bestuurder moet gedurende deelname aan het verkeer goed kunnen zien en horen, dit betekent bijvoorbeeld dat u niet met beide oren via een koptelefoon naar muziek mag luisteren maar minstens een oor vrij moet hebben voor geluid van overig verkeer.

(ik zal nog even een andere citatie vinden)

Slechthorenden met een oordopje als apparaat voor slechthorende is anders he, dat hoef ik hier hopelijk niet uit te leggen. Bovendien zijn echt heel slecht horenden rij-onbevoegd, net zoals dat je met een gebroken been ook geen scooter of auto mag rijden.

En dat je alleen de sirenes moet kunnen horen is ook onzin. Je oren fungeren namelijk ook als waarschuwer voor verkeer van bijv rechts, of als je ingehaald wordt, o.i.d.

Nou wilde ik je niet de les lezen, en je vertellen dat je ogenblikkelijk moet ophouden met je iPod luisteren op de scooter… Sterker nog, ik fiets ook met mn iPod in en rijd dikwijls met te harde muziek op!

Ik zei het alleen met een knipoog en het was meer om met de nodige korrels zout op te nemen:D

Moderator
    unSOUND
    ”Juch”

zover ik het me herinner van de theorie is dat je maar max 1 oordopje in mag hebben.

En hoeveel dopjes heb ik in ? 1 of 2 ? Dat weet je dus niet, dus ben je weer veel te snel geweest met je conclusies… En hoe werkt dat in de auto ? Moet je dan naar de radio luisteren met 1 oor ? Lijkt me ook heel knap.

”Juch”

Je oren fungeren namelijk ook als waarschuwer voor verkeer van bijv rechts, of als je ingehaald wordt, o.i.d.

Ook onzin. De huidige auto’s zijn zo goed geïsoleerd dat je ander verkeer echt niet hoort. En of je nu de radio aan hebt of je dopjes in, in beide gevallen is het het volume van de muziek die bepaald of je alles kunt horen, en bepalen je ogen wat je ziet, zoals verkeer van rechts of inhalend verkeer.

”Juch”

Nou wilde ik je niet de les lezen…

Begin er dan ook niet over…;)

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

precies wat ik er van verwacht had:P
    maar kan je nu ook bellen vanaf de ipod?
    of moet je dan nogsteeds je telefoon pakken, iemands nummer opzoeken/intypen en bellen?

Bijdrager
    mac lover

ik blijf gewoon bij mijn oersterke sagem en heb geen muziek op tijdens fietsen. als ik iets wil horen dan zet ik in de gemoteriseerde voertuigen wel een radio aan en op de fiets sowieso niet want dan schrik ik me toch weer te pleures als er weer eens zo’n grapjas langskomt met een loeiende vaart dat ik meteen weer in de sloot naast het fietspad lig

Bijdrager
    Qu-A-cK

Idd!

Pokke irritant als er een fietser met zijn mp3 speler over het midden van de rijweg slalomt en helemaal niets hoort aankomen. Zeeer gevaarlijke wezens:evil:

Bijdrager
    Zakske

Nog gevaarlijker zijn van die groene idioten met zo’n geruisloze Toyota Prius… dat zouden ze pas moeten verbieden!:?

Bijdrager
    mac lover
    ”Zakske”

Nog gevaarlijker zijn van die groene idioten met zo’n geruisloze Toyota Prius… dat zouden ze pas moeten verbieden!:?

tsja… die rijden je zonder enig geluid hardstikke plat. geef mij maar de 8 cilinder van mijn pa… die hoor je tenminste aankomen

Bijdrager
    huinkroese

Nou, deze draad kan dicht volgens mij. Gezien de topic naam : )

Bijdrager
    LEXY

Inderdaad. Heb de titel even aangepast…!:wink:

Bijdrager
    djdnl

Guys, ik heb hem ook maar besteld, naar mijn weten werkt dit systeem niet met het nike+ systeem. Of heb ik het fout? (ik hoop het)

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.